Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ernstblaauw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 10:21
Ik heb een Microsoft Sculpt Comfort muis. Helaas is hij gevallen en is het kapje (de muisknoppen en batterijklepje) kapot. Nu wil ik een nieuw kapje, zodat ik de muis nog kan gebruiken.

Ik heb dus de Microsoft helpdesk gebeld, maar daar wisten ze me niet door te verbinden met de afdeling die erover ging (6x doorverbonden...). Verder kon men me ook niet helpen op het mailadres dat ik telefonisch wel had ontvangen. Kortom, een waardeloze helpdesk.

Nu weet ik nog steeds niet hoe ik aan zo'n klepje kan komen. Hebben jullie een idee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:55

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De hele muis kost nieuw vanaf 31,99 Euro. Mogelijk dat er op Marktplaats mensen zijn die een tweedehands te koop hebben.

Ondanks dat je geduld hebt gehad met Microsoft maar er niet uitkomt met de helpdesk, lijken me die 3 tientjes niet de wereld te zijn, zeker omdat je aangeeft dat je de muis graag wil blijven gebruiken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ernstblaauw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 10:21
MAX3400 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 22:53:
De hele muis kost nieuw vanaf 31,99 Euro. Mogelijk dat er op Marktplaats mensen zijn die een tweedehands te koop hebben.

Ondanks dat je geduld hebt gehad met Microsoft maar er niet uitkomt met de helpdesk, lijken me die 3 tientjes niet de wereld te zijn, zeker omdat je aangeeft dat je de muis graag wil blijven gebruiken.
Klopt, maar ik vind het vooral zonde om een verder prima werkende muis weg te doen. Als MS de kapjes niet levert, hoor ik dat ook graag. Nu heb ik nog de hoop dat er toch ergens aan die kapjes te komen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:48
Bedrijven denken alleen in: Winst maken. Op zo'n muis van drie tientjes maken ze al nauwelijks winst, misschien € 15, waar nog belasting en onkosten af gaan.

Milieu en 'zonde om weg te gooien' boeit ze geen kont.

Kapjes - als ze al ooit los te koop zouden komen - zouden nog goedkoper dus nog minder aan te verdienen zijn. Gaan ze daarom niet doen.

Als de kapjes niet te lijmen zijn, breng m dan naar de recycling en koop een tweedehands als je milieuvriendelijk wil zijn.