GTX 1070 BF1 lightning probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 312 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opzouten
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-10 17:40
Zoals de topic titel zegt. Zie de afbeeldingen, zo ziet mijn bf eruit. Het lijkt wel alsof mijn lightning helemaal verrot is. Maakt niet uit hoe ik de settings set, het blijft zo. Weet iemand of het aan mij ligt of aan t spel zelf?

GTX 1070 OC Armor MSI.

Alvast bedankt
https://afbeelding.im/V40BPLP7
https://afbeelding.im/hMmDFO58

[ Voor 12% gewijzigd door Opzouten op 26-11-2016 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opzouten
Weet niemand wat hier mis is? In bf4 geven de blauwe tl balken in sommige maps ook een dikke blauwe glare spot in m'n beeld. Hoort dit nou of is mn kaart defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citomaster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:05
Er zijn blijkbaar meer mensen die hier last van hebben. https://m.reddit.com/r/ba...oking_thing_blinding_the/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:43
Probeer eens een andere videokaart driver,de game heeft nogal wat bugs,problemen,dit is er 1 van.

Je hebt geen problemen verder in andere games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opzouten
Nee in andere games niets, al heb ik alleen arma 3, arkham knight, wow en bf4 gespeeld. In bf is de verlichting ingame ook super raar, soms kijkt t alsof t zo op.me schijnt dat ik verblind word met een blauwe vlek. Verder is t naar buiten kijken vanuit binnen bij bf1 ook raar, het ziet er dan ook glare ig uit. Ik heb t proberen op te zoeken allemaal maar ik kanniet echt dezelfde problemen vinden op internet in beide games. Ik hebbde nieuwste drivers maar dit probleem was ook al met oudere drivers aanwezig. Maar tot ik bij een vriend zag dat t niet juist was
Tot nu toe bevalt mijn gtx 1070 echt slecht over het algemeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TopsNL
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-10 12:49
In battlefield krijg je wel regelmatig te maken met mist maar als je dit tijdens de volledige lengte van een sessie hebt gaat er iets niet goed. Als je met andere spellen geen problemen ervaart lijkt het een software probleem te zijn.

Download de GeForce experience eens, nieuwste driver downloaden en schone installatie selecteren onder custom install en kijken wat ie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opzouten
Dit had ik altijd al gedaan als ik nieuwe divers kreeg. Maar ik ben eruit. In Nvidia control panel staan settings voor 3d instellingen. Deze worden geforceerd in games! Dit lijkt leuk maar als je settings die de kaart wel ondersteund pusht in games zoals BF waar je liever de ingame instellingen wil gebruiken, krijg je dus problemen. Nvidia Control panel forceert dan bv een bepaalde setting waar het spel dan niet goed mee kan omgaan. Ik heb de setting nu gezet op 'laat de toepassing beslissen'. Wereld van verschil nu! Echt heel slecht van Nvidia dat dit standaard zo aanstaat en ook niet echt duidelijk gepromoot word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Opgelost, dus dan kan deze dicht. Voortaan graag posten in het Spielerij - Problemen & Vragen forum :)
Daar is overigens ook een BF1 problemen topic
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.