Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb na de HTC one S een M9 gekocht waarbij ik tegen een probleempje aan loop.

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn systeemtaal in Nederlands kan veranderen? Bij mijn oude stond NL er gewoon tussen maar in de software van de M9 is dit nergens te vinden.

Gr Bert

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Wat heb je zelf al gezocht, geprobeerd en gedaan? Op tweakers wordt eerst wat eigen inzet verwacht voordat je een topic opent.

Waar heb je het toestel gehaald, want de Nederlandse taal zou er gewoon tussen moeten staan.

Bij de eerste keer opstarten van de telefoon krijg je namelijk meteen een keuze menu om de taal te kiezen, stond Nederlands naar niet tussen?

Verder kan je de systeemtaal ook nog wijzigen bij:
'Instellingen' -> 'Taal en invoer' -> 'Taal'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie, bij het opstarten stond de taal er niet bij en in het menu taal en toetsenbord (invoer taal) staat hij er ook niet bij.

Ik heb vandaag bericht gekregen van HTC zelf welk om mijn imei nummer gevraagd hebben zodat hun kunnen kijken of dit toestel geschikt is voor deze regio.

het toestel is gekocht bij phonemarket.nl welk ook een winkel hebben in Rotterdam, bij hun gegevens op internet staat dat dit toestel met een nederlandse taal geleverd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg net reactie van HTC:

Bedankt dat u contact heeft opgenomen met HTC

Volgens het IMEI nummer is dat toestel gemaakt voor de duitse markt .

Daarom heeft u geen nederlandse taal in de instellingen

Wij raden u dus aan om eerst sim kaart te gebruiken.

In veel toestellen is dat reden, heeft u een sim kaart geprobeerd en nog steeds het zelfde dan kunt u contact opnemen met de website .

Dan kunt u het toestel vervangen binnen uw wettelijke 14 dagen van de aankoop

Met vriendelijke groet

HTC

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee reacties onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 28-11-2016 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
En heb je het toestel al gebruikt met een simkaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die is vandaag besteld, de sim welk ik nou heb is te groot.
Pagina: 1