When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Kwaliteit uit China is altijd minder als een merk beamer...
Maar goed, je krijgt waarvoor je betaald.
Geen V&A op het forum.
Geen V&A op het forum.
[ Voor 34% gewijzigd door S1NN3D op 27-11-2016 10:40 ]
DPC Chef-kok :)
Dat zeiden ze van telefoons ook ;-) Ik denk overigens dat dat inderdaad wel klopt, maar gezien mijn budget kijk ik ook niet naar een cinema projector ofzo. Ik vraag me gewoon af of het redelijk film kijken is met zo'n apparaat?Xanquezer schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 17:37:
Kwaliteit uit China is altijd minder als een merk beamer...
Anders mag je deze ook voor n prikkie overnemen.
Film kijken op 240p? Thanks, but no thanks
Ik zou vooral bang zijn voor die natieve resolutie. Klink als upscalen naar 1080p terwijl ie eigenlijk 320x240 is. Voor dat geld kan je ook geen 1080p verwachten. Persoonlijk zou ik zoiets niet kopen. Goedkoop is meestal duurkoop bij zoiets.
Ik heb thuis een thuisbioscoop met Sony beamer. Een maat van mij heeft zo'n dergelijke beamen van de ts op z'n studentenkamer. Qua beeld is het niet te vergelijken. Maar het is zeker leuk film kijken daar met elkaar.
Always look on the bright side of life.
Niet doen. 320 x 240 is écht te weinig. En niet bij DX kopen, die zijn vrijwel altijd duurder dan betrouwbare alternatieve Chinese winkels.
Ik zou minimaal voor 840 x 480 gaan, dat komt overeen met SD kwaliteit (regulier analoog PAL signaal). En dan als het enigszins kan vanaf 1000 lumen.
Twee tellen zoeken en ik kom op dit modelletje uit:
https://www.aliexpress.co...For-Home/32657858992.html
Ik zou minimaal voor 840 x 480 gaan, dat komt overeen met SD kwaliteit (regulier analoog PAL signaal). En dan als het enigszins kan vanaf 1000 lumen.
Twee tellen zoeken en ik kom op dit modelletje uit:
https://www.aliexpress.co...For-Home/32657858992.html
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
@dexterdee lijkt inderdaad een beter modelletje qua specs.
Always look on the bright side of life.
Aankoopadvies dus een verhuizing naar CEA met dit topic. Wat meer eigen inzet is overigens wel gebruikelijk op het forum.
Die ziet er inderdaad beter uit. Ik had verwacht dat zo'n Black Friday deal wel goed zou zijn qua prijs/kwaliteit, niet dus 
@D vd V: ik wilde aanvankelijk gewoon weten of dit een OK deal was. Nu heb ik wat meer onderzoek gedaan a.d.h.v. de reacties. Blijf toch wel met een boel vragen zitten omdat ik weinig verstand van beamers heb.
Kan elke beamer in principe aan elke beugel gemonteerd worden? Dit is de goedkoopste in de PW, en helaas zie ik niet staan wat voor types beamers daar aan opgehangen kunnen worden.
Na wat kijken in de V&A zie ik ook nog deze twee staan:
V&A aangeboden: 2x Hitachi ED-A100
V&A aangeboden: Rez ruimt op -> Mitsubishi lvp-sa51u beamer 800x600\
Nu heeft die eerste imo betere specs dan die van AliExpress (ook weer iets duurder, maar sowieso geen importkosten). Die tweede is denk ik ongeveer gelijk (?), maar weer geen importkosten. Volgens mij kan ik dus beter de V&A/Marktplaats in de gaten houden of ik iets leuks voorbij zie komen dan in China iets halen, zij het al niet alleen om de importkosten. Hoeveel branduur is redelijk voor een tweedehands? Ik ben van plan er 1-2 x per week een film mee te kijken, en wanneer de lamp/beamer een jaar of 2-3 mee gaat ben ik blij.
Wederom bedankt
@D vd V: ik wilde aanvankelijk gewoon weten of dit een OK deal was. Nu heb ik wat meer onderzoek gedaan a.d.h.v. de reacties. Blijf toch wel met een boel vragen zitten omdat ik weinig verstand van beamers heb.
Kan elke beamer in principe aan elke beugel gemonteerd worden? Dit is de goedkoopste in de PW, en helaas zie ik niet staan wat voor types beamers daar aan opgehangen kunnen worden.
Na wat kijken in de V&A zie ik ook nog deze twee staan:
V&A aangeboden: 2x Hitachi ED-A100
V&A aangeboden: Rez ruimt op -> Mitsubishi lvp-sa51u beamer 800x600\
Nu heeft die eerste imo betere specs dan die van AliExpress (ook weer iets duurder, maar sowieso geen importkosten). Die tweede is denk ik ongeveer gelijk (?), maar weer geen importkosten. Volgens mij kan ik dus beter de V&A/Marktplaats in de gaten houden of ik iets leuks voorbij zie komen dan in China iets halen, zij het al niet alleen om de importkosten. Hoeveel branduur is redelijk voor een tweedehands? Ik ben van plan er 1-2 x per week een film mee te kijken, en wanneer de lamp/beamer een jaar of 2-3 mee gaat ben ik blij.
Wederom bedankt
Pagina: 1