Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
ROTFLMAOOp zaterdag 30 juni 2001 16:03 schreef HaaZie het volgende:
dat is 2038.. gedaan om ze bovenaan te laten staan...
Daarbij worden nu de kleine dingetjes (sticky topics etc) ook bijgewerkt.
GoGo ArjenOp zaterdag 30 juni 2001 16:05 schreef havana het volgende:
Nee, sticky's komen terug, Arjen fixed het nu
Misschien handig dit voortaan vòòr een upgrade te doenOp zaterdag 30 juni 2001 16:06 schreef Aikeleer het volgende:
GoGo Arjen
Verwijderd
Zou het changelog niet beter in een quote kunnen worden gezet, zo verpest het de layout een beetje
Wat? Onvoorziene fouten fixen vooor een upgrade?Op zaterdag 30 juni 2001 16:07 schreef dennisdotcom het volgende:
Misschien handig dit voortaan vòòr een upgrade te doen
Gaaf, kan jij dat?
misschien niet omdat die instelling tijdens de update toch verloren gaat?Op zaterdag 30 juni 2001 16:07 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
Nou nou, drama hoorOp zaterdag 30 juni 2001 16:07 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Komop hè... de taal kun je wel goed instellen, en die FAQ icons al helemaalOp zaterdag 30 juni 2001 16:07 schreef ACM het volgende:
Wat? Onvoorziene fouten fixen vooor een upgrade?
Gaaf, kan jij dat?
De taal; ja.Op zaterdag 30 juni 2001 16:08 schreef dennisdotcom het volgende:
Komop hè... de taal kun je wel goed instellen, en die FAQ icons al helemaal
De faq-icons; dat hangt ervanaf wat er onderhuids is veranderd
maak toch niet van een muis een olifant ofzo|:(
Met zijn magische voorzienigheid vast wel...Op zaterdag 30 juni 2001 16:07 schreef ACM het volgende:
[..]
Wat? Onvoorziene fouten fixen vooor een upgrade?
Gaaf, kan jij dat?
Maarreh, hij kan 't toch eerst testen? Ook dit soort dingen...
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
WOUW!!!!
(verklaring: klik op edit)
Kan niet, want er staat wat code-meuk in, wat dan gewoon omgezet wordt [url] wordt dan gewoon een URL enzoOp zaterdag 30 juni 2001 16:07 schreef johnny appleseed het volgende:
Aha.
Zou het changelog niet beter in een quote kunnen worden gezet, zo verpest het de layout een beetje
Misschien had Arjen het grotendeels getest, alleen stikkie topics misschien vergeten ?Op zaterdag 30 juni 2001 16:09 schreef Taradino het volgende:
[..]
Met zijn magische voorzienigheid vast wel...
Maarreh, hij kan 't toch eerst testen? Ook dit soort dingen...
BUGGIE:
als je 2x je bericht edit in de 5 minuten komt er alsnog de edit-tag onder te staan!
ah, dank jeOp zaterdag 30 juni 2001 16:10 schreef dennisdotcom het volgende:
[topic=173391]
WOUW!!!!
(verklaring: klik op edit)
maar das idd wel leuk en handig dat ie de naam zelf aanpast
testing...
o-o-ow wat slecht weer
niet eens ff strtolower gedaan...
Op zaterdag 30 juni 2001 16:15 schreef dennisdotcom het volgende:
http://GATherINg.tweakers.net/showtopic.php/173391
testing...
o-o-ow wat slecht weer
Professioneel Hyves-weigeraar
Lees de release notes: edit komt er altijd te staan als er al iemand onder je staat.Op zaterdag 30 juni 2001 16:12 schreef dennisdotcom het volgende:
Hopsakee:
BUGGIE:
als je 2x je bericht edit in de 5 minuten komt er alsnog de edit-tag onder te staan!
Professioneel Hyves-weigeraar
En Dennis: als dat het ergste is dat je kunt vinden ben ik erg tevreden over deze update
Yep dat heb ik nu net gelezenOp zaterdag 30 juni 2001 16:20 schreef WouterTinus het volgende:
Lees de release notes: edit komt er altijd te staan als er al iemand onder je staat.
Sorry dus daarvoor.
Verwijderd
Even kijken, waar was die functie ook al weer voor... hmmmm..Op zaterdag 30 juni 2001 16:15 schreef dennisdotcom het volgende:
http://GATherINg.tweakers.net/showtopic.php/173391
testing...
o-o-ow wat slecht weer
Oh ja, zodat je topic URL's kon copy and pasten.
Waarom zou dat dan strtolower moeten, als je ze copy and past ZIJN ze al lowercase en als je alle URLs gaat strtolower-en ben je behoorlijk fout bezig (UNIX, case sensitive, weetjenogwel)
+1 gelijkOp zaterdag 30 juni 2001 16:23 schreef johnny appleseed het volgende:
Even kijken, waar was die functie ook al weer voor... hmmmm..
Oh ja, zodat je topic URL's kon copy and pasten.
Waarom zou dat dan strtolower moeten, als je ze copy and past ZIJN ze al lowercase en als je alle URLs gaat strtolower-en ben je behoorlijk fout bezig (UNIX, case sensitive, weetjenogwel)
maar het was toch netjes geweest als ze er iets aan zouden doen
[forum=13]
[forum=13]
(test)
(maar DNS is dat nietOp zaterdag 30 juni 2001 16:23 schreef johnny appleseed het volgende:
(UNIX, case sensitive, weetjenogwel)
Dat hele geen-edit-regeltje-als-A-maar-wel-weer-als-B-of-als-C-tenzij-D gebeuren komt trouwens nogal krampachtig op me over. Je hebt toch gewoon ge-edit? Nou.. zet het regeltje er dan neer. Om daar nou 3 versies aan te gaan zitten bugfixen... tja.
Verwijderd
Maar het pad+bestandsnaam toch wel?Op zaterdag 30 juni 2001 16:32 schreef Onno het volgende:
(maar DNS is dat niet)