NZXT Aer fans Met of zonder bestaande HUE+

Pagina: 1
Acties:

• marcelmaria
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-02 22:42
Beste mede tweakers

Ik wil graag de nzxt aer gaan halen voor in mijn lian li pc-08
Ik bezit voor mijn led-strips al de hue+ Maar moet ik voor de aer niet een aparte Hue erbij hebben ?

om aparte standen te kunnen doen zodat ze los van de strips werken of is dit niet mogelijk ?

Indien dit verkeerd staat graag ff een beste schopje naar het juiste plekkie

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:12
Wat geeft nzxt aan? Ik denk dat die je het best kunnen helpen. En via Facebook/twitter reageren de meeste bedrijven erg snel.

• marcelmaria
loki504 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 15:35:
Wat geeft nzxt aan? Ik denk dat die je het best kunnen helpen. En via Facebook/twitter reageren de meeste bedrijven erg snel.
Dat er een HUE+ aanwezig moet zijn. Alleen mijn vraag is of ik de leds en de fan's aparte kleuren kan geven
Bijvoorbeeld leds rood en fans wit

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:12
marcelmaria schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 21:33:
[...]

Dat er een HUE+ aanwezig moet zijn. Alleen mijn vraag is of ik de leds en de fan's aparte kleuren kan geven
Bijvoorbeeld leds rood en fans wit
Ja ik bedoel. Stel die vraag aan NZXT. Die kunnen je als geen ander vertellen wat hun producten wel een niet kunnen.

• marcelmaria
loki504 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 21:36:
[...]

Ja ik bedoel. Stel die vraag aan NZXT. Die kunnen je als geen ander vertellen wat hun producten wel een niet kunnen.
Die reageren na mijn idee niet in het weekend. Wil graag de fans bestellen alleen ben even duur uit 3 voor ongeveer 80 euro of kleine 80 euro voor 2 fans met de HUE+.

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Zou gewoon op je huidige Hue+ moeten passen. Weet alleen niet of je de fans en strips dan op hun eigen kanaal moet zetten, dat lijkt mij wel. Heb ze hier liggen, maar aansluiten gaat pas de komende dagen :D

• marcelmaria
Foritain schreef op zondag 27 november 2016 @ 09:11:
Zou gewoon op je huidige Hue+ moeten passen. Weet alleen niet of je de fans en strips dan op hun eigen kanaal moet zetten, dat lijkt mij wel. Heb ze hier liggen, maar aansluiten gaat pas de komende dagen :D
Ja als het goed is zou dat inderdaad moeten werken :)

Alleen het (probleem) wat ik dan tegen kom is dat de Hue+ de mode overneemt van de ledstrips en niet een eigen mode kan krijgen over de fans.

Mij lijkt het een mooie combinatie van bijvoorbeeld de led strips met rood te branden in een mode en de fans in witte mode ( Asus rog style)

En het probleem waar ik tegenaan loop dan komen er 2 strips + 2 fans op 1 aansluiting van de Hue+ 4 strips en 4 fans dit wordt na mijn idee wel erg veel voor de Hue+
Pagina: 1