Goedemiddag fellow Tweakers!
Het evenement is een samenwerking tussen 'n hele berg Nederlandse vrijwilligersinitiatieven rondom e-sports, en we zouden het super tof vinden om Tweakers te verwelkomen. Wat is er te zien/doen?
- De finales van de DSCL Open worden ter plekke gespeeld. Al sinds 2013 organiseert de Dutch StarCraft League dit enige internationale StarCraft-toernooi dat op Nederlandse bodem wordt gespeeld. De wedstrijden (met uThermal, Harstem, Socke, Lillekanin, en meer) zijn de hele dag live op locatie te volgen met commentaar van Lowko (NLse YouTuber), Wardí (Engelse streamer, bekend van WardiTV) en onze allereigenste Weiman. We zenden alles natuurlijk ook uit op Twitch.tv/DSCLeague.
- De Nederlandse Fireside Gatherings organiseren al het hele jaar Hearthstone-toernooien, maar alleen de beste 16 spelers hebben een invite gekregen voor de finales van de [url=https://hearthstone.dutchrank.nl/open-series-hearthstone/Open Series of Hearthstone[/url]! Deze worden ter plekke gespeeld, uiteraard ook met live commentaar en livestream via Twitch.tv/FiresideGatherings
- Bezoekers kunnen deelnemen aan een officiële Tavern Hero qualifier voor de European Hearthstone Winter playoffs van Blizzard.
- Er is een open Smash Melee toernooi tijdens het event (iedereen kan zich inschrijven), waar de voltallige top van Nederlandse spelers al voor staan ingeschreven.
- De hele dag door hebben contests/giveaways/raffles voor super veel goodies voor de bezoekers
Alright- volgens mij heb ik 't meeste wel gedekt. Iemand vragen? Zin om langs te komen? Je kan je ook opgeven via Facebook. Denken jullie dat Tweakers eerder geneigd zijn te komen als ik nog 'n tweakers-kortingscode aanmaak?
Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)