Bij deze mijn topic voor mijn nieuwe allround / Game PC. Budget ligt maximaal rond de 1200
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eigenlijk moet het van alles wat kunnen doen.
- Ik ga erop gamen, denk dan aan Battlefield 1, GTA V, Rise of the Tombraider en Titanfall 2 en ik wil een beetje futureproof zijn qua games.
- Waar ik hem ook voor gebruik is gewoon normaal browsen / films kijken en dergelijke. Maar dat gaat geen probleem opleveren
- Soms beetje videobewerken
- Als laatste maak ik gebruik van VMWare workstation om VM's in te draaien. Dit zullen er max 3 tegelijk zijn denk ik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik probeer dichtbij 1100 te zitten. Maximaal 1200.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Al mijn harde schijven. Ik heb recent een 500GB samung SSD gekocht, daar ga ik Windows op installeren. Verder heb ik nog een oude 120GB SSD, 1TB 7200RPM Seagate HDD, 3TB WD Green HDD en een 2TB WD Green HDD.
In mijn computer komen dus minimaal 5 schijven
Voor de rest neem ik al mijn randapparatuur mee. Moet dus puur de computer hebben
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Kast
- CPU
- GPU
- RAM
- Moederbord
- Voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Nvidia videokaart
- Intel CPU
- Liefst Asus moederbord
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Moeten dus minimaal 5 harde schijven kunnen worden aangesloten op het MoBo en de voeding
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik twijfel op dit moment over de voeding. Ik weet niet of deze alles aankan. Qua sata aansluitingen wordt het krap, want de voeding die ik gekozen heb heeft er maar 5.
Ook twijfel ik op dit moment over het moederbord. Liefst heb ik een Asus MoBo. Heb ik nu namelijk ook
Als laatste weet ik niet of ik met deze samenstelling qua componenten allses qua kabels kan aansluiten aan elkaar.
De kast is geen discussiepunt tenzij de videokaart niet past of iets dergelijks.
Hieronder mijn lijst die ik heb samengesteld aan de hand van vorige topics en de BBG.\
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eigenlijk moet het van alles wat kunnen doen.
- Ik ga erop gamen, denk dan aan Battlefield 1, GTA V, Rise of the Tombraider en Titanfall 2 en ik wil een beetje futureproof zijn qua games.
- Waar ik hem ook voor gebruik is gewoon normaal browsen / films kijken en dergelijke. Maar dat gaat geen probleem opleveren
- Soms beetje videobewerken
- Als laatste maak ik gebruik van VMWare workstation om VM's in te draaien. Dit zullen er max 3 tegelijk zijn denk ik.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik probeer dichtbij 1100 te zitten. Maximaal 1200.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Al mijn harde schijven. Ik heb recent een 500GB samung SSD gekocht, daar ga ik Windows op installeren. Verder heb ik nog een oude 120GB SSD, 1TB 7200RPM Seagate HDD, 3TB WD Green HDD en een 2TB WD Green HDD.
In mijn computer komen dus minimaal 5 schijven
Voor de rest neem ik al mijn randapparatuur mee. Moet dus puur de computer hebben
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Kast
- CPU
- GPU
- RAM
- Moederbord
- Voeding
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Nvidia videokaart
- Intel CPU
- Liefst Asus moederbord
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Moeten dus minimaal 5 harde schijven kunnen worden aangesloten op het MoBo en de voeding
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik twijfel op dit moment over de voeding. Ik weet niet of deze alles aankan. Qua sata aansluitingen wordt het krap, want de voeding die ik gekozen heb heeft er maar 5.
Ook twijfel ik op dit moment over het moederbord. Liefst heb ik een Asus MoBo. Heb ik nu namelijk ook
Als laatste weet ik niet of ik met deze samenstelling qua componenten allses qua kabels kan aansluiten aan elkaar.
De kast is geen discussiepunt tenzij de videokaart niet past of iets dergelijks.
Hieronder mijn lijst die ik heb samengesteld aan de hand van vorige topics en de BBG.\
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 214,- | € 214,- |
| 1 | Gigabyte GA-H170-D3HP | € 117,50 | € 117,50 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 474,50 | € 474,50 |
| 1 | NZXT H440 New Special Edition Zwart/Groen | € 140,90 | € 140,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 96,95 | € 96,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 53,95 | € 53,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.097,80 | |