Hoe werkt voicemail precies?

Pagina: 1
Acties:
  • 943 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zelf gebruik ik geen voicemail, maar ik vraag me af hoe dat zit met wanneer je nou een SMS bericht ontvangt met de boodschap dat er een nieuwe voicemail is.

Ik bel zelf wel eens iemand waarbij ik de voicemail direct krijg (= toestel waarsch. uit) zonder dat ik dan iets inspreek. Ik luister de "ik ben er niet" boodschap dus niet helemaal uit.

Krijgt diegene dan ook al bericht dat er nieuwe voicemail is :? Zou toch lekker irritant zijn als er steeds mensen bellen die niks inspreken...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24176

Hangt van de provider af, en van je instellingen.
Als ik een gesprek weiger (doorschakel naar voicemail) of gewoon niet opneem, krijg ik (als degene die me belt de meldtekst hoort, en niet daarvoor al ophangt) een SMSje '[nummer] heeft geprobeert te bellen maar geen boodschap ingesproken'
(Dit is op het libertel netwerk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Op zaterdag 30 juni 2001 16:46 schreef Operations het volgende:
Hangt van de provider af, en van je instellingen.
Als ik een gesprek weiger (doorschakel naar voicemail) of gewoon niet opneem, krijg ik (als degene die me belt de meldtekst hoort, en niet daarvoor al ophangt) een SMSje '[nummer] heeft geprobeert te bellen maar geen boodschap ingesproken'
(Dit is op het libertel netwerk)
Erg handig dat er staat of er wel/niet is ingesproken.

Weet iemand hoe dit zit bij KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18952

Op zaterdag 30 juni 2001 17:09 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Erg handig dat er staat of er wel/niet is ingesproken.

Weet iemand hoe dit zit bij KPN?
Bij KPN was het volgens mij met een gsm dat als iemand die jouw belt en dat ie dan de voicemail er voor krijgt en dat ie dan even je boodschap luistert van "ik ben er niet spreek een boodschap in na de piep"
Als diegene die jou belt dan niets inspreekt dan krijg je oko geen sms bericht van de kpn voicemail centrale.
Als diegene wel wat inspreekt dan krijg je wel een sms.

Ik heb zelf 2 gsm toestellen, de ene heeft kpn en de andere libertel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4743

Bij KPN krijg ik een SMS'sje als er is ingesproken... ik hoor dus wel eens mensen "godver*klik*" zeggen, maar er staat nooit NIETS op :)

Denk dat er pas een SMS word verzonden als er na de *piep* iets staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Niet online
Thanx voor de reacties, ik weet weer ff genoeg :) .

Pagina: 1