Shadow Tactics Demo - Een Commandos clone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zadda
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:02
Heb onlangs maar van deze game gehoord. Het is een spel zoals de Commandos games van vroeger. Een real time tactics game, top down (isometrisch) speelveld.

Het is een andere ontwikkelaar en de setting is Japan ipv WW2.

Vond het leuk dat er nog eens een game in dit genre uitkwam, indertijd veel plezier gehad met de Commandos games.. De demo bevat 2 levels. 1ste is compleet te spelen, bij het tweede level krijg je na enkele minuten een timer in werking dat je nog 10 minuten hebt voor de demo afloopt.

Demo is zowel op https://www.gog.com/game/shadow_tactics_demo en op steam http://steamcommunity.com...detail/650037138912421323

Heb zelf nog maar onlangs van deze game gehoord en dacht dat er misschien nog meer fans van dit genre wel geïnteresseerd zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:36
Thanks. Hij komt binnen een paar dagem uit zie ik
Had er ook nog niets over gehoord tot een dag geleden. Ik zag een positieve review voorbij komen .(www.rockpapershotgun.com/...ics-blades-of-the-shogun/ )
Ik zal van het weekend de demo eens proberen. Commando's heb ik met heel veel plezier gespeeld en deze schijnt zeker zo goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Staat al wekenlang in mijn Steam wishlist. Zes december meteen aanschaffen. Hij is ook recommended door RockPaperShotgun dus ik verwacht er veel van.

https://www.rockpapershot...ics-blades-of-the-shogun/

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:38
Ik volg Marbozir op YouTube. Hij speelt niet veel verschillende games, maar vooral tactische games, zoals civilization en xcom. Hij speelt ook Shadow Tactics sinds het is uitgekomen. Toevallig heb ik even kort gekeken wat het was, aangezien de gamekeuze van Marbozir altijd goed aansluit bij die van mij.
Verder ben ik groot fan van de Commandos serie. Ik heb laatst deel 1 en 2 nog doorgespeeld (zonder in een map te saven!). Ik was in ieder geval enorm verrast door dit spel! Zag er goed uit. Jammer dat het volgens mij nog niet echt bekend is, want volgens mij zijn er heel veel gamers die op een spel met goede 'Commandos gameplay' zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Heb m van de week voor het eerst gespeeld (demo via steam) ik denk dat ik deze wel ga aanschaffen, het heeft inderdaad veel weg van commando's heb alleen het idee (heb m nog maar kort gespeeld) dat commandos wat meer puzzelen was om een missie op te lossen. Geen idee of het hierbij ook is later in de game, maar als deze wat goedkoper is ga ik m zeker aanschaffen.

Draai de demo trouwens op een imac 27" uit 2010 en die werkt prima, dus hij is niet heel erg veeleisend qua grafische kaart.