Vraag
Alle reacties
Weet niet of dit nog speelt maar ik denk dat je moet zoeken naar custom ROMs?hansdegit schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 11:54:
Sinds gisteren ben ik de eigenaar van een Cube iWork8 Air. Dit tablet is dual-boot; je kunt kiezen uit Windows 10 en Android 5.1.
Ik zag dat -onder android- ik nog iets minder dan 8G aan ruimte beschikbaar had. Nu heb ik totaal geen behoefte aan Windows op dit apparaat, dus ik dacht ruimte vrij te kunnen maken door de Windows partities weg te gooien.
Kan iemand mij aan een goede how-to helpen of dit idee uit mijn hoofd praten?
Volgens mij is het een ROM waar je OS'en op staan
Ja, het speelt nog. En ik had al een Cyanogenmod gevonden voor dit tablet, maar zoek een manier om wat extra opslag vrij te spelen.
Dat zou te makkelijk zijn. Dat ding heeft 32G opslag aan boord, dan wil ik het gebruiken ook...
Je had Cyanogen mod al gevonden... vervangt die niet het hele OS gebeuren, waardoor enkel Android overblijft? Of blijft Windows dan alsnog aanwezig?
Ook vraag ik me af wat er gebeurt als je via het recovery menu de android partitie hersteld, ik las ooit eens dat bij sommige van diue Chinese dualboot tablets daarmee de Windows installatie verdwijnt.
Het blijft voor mij echter gissen want ik heb zelf nooit een dualboot tablet in mijn handen gehad.
Ook vraag ik me af wat er gebeurt als je via het recovery menu de android partitie hersteld, ik las ooit eens dat bij sommige van diue Chinese dualboot tablets daarmee de Windows installatie verdwijnt.
Het blijft voor mij echter gissen want ik heb zelf nooit een dualboot tablet in mijn handen gehad.
[ Voor 50% gewijzigd door Gadgeteer op 29-12-2016 12:01 ]
Pagina: 1