Playstation 2 - Multiplayer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZombieRofl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 11:08
Ik heb een vraag over de PS2 console.

Kan je met twee PS2 consoles via een netwerk tegen elkaar spelen? Of was dit alleen via internet mogelijk in de tijd dat de PS2 servers nog up and running waren? Ik zou het geweldig vinden als er games zijn die dit ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-06 23:32
Voor zover ik weet kon je met de netwerkadapter enkel online multiplayer games spelen.

Als je lokaal multiplayer games wil spelen en je hebt meerdere ps2's + tv's dan kan dat via een Playstation link kabel. Er waren volgens mij redelijk wat games die dit ook ondersteunden.

[ Voor 13% gewijzigd door Flex0r op 26-11-2016 11:03 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZombieRofl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-06 11:08
Nu is het voor mij nog wat onduidelijk wat je dan via de link kan spelen. Ik zie wel wat spelletjes, maar die zijn allemaal splitscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-06 23:32
Heb nog even verder gezocht en het blijkt dat sommige games wel lokaal LAN ondersteunen.

Voor iLink heb je dus 2 ps2's + 2 tv's + 2 games nodig en start je in principe gewoon een 2 player game waarbij iedere speler een volledig scherm heeft in plaats van split screen.

Een lijst van spellen kun je hier vinden.

Ik heb het alleen eens gebruikt met Gran Turismo 3 en kan me niet echt goed meer herinneren hoe het nu precies in elkaar stak, dat zou ik dan ook moeten googelen.

[ Voor 17% gewijzigd door Flex0r op 26-11-2016 22:12 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]