Goedendag mede Tweakers,
Ik heb niks kunnen vinden via de search, dus heb ik een nieuw topic aangemaakt. Als deze ergens anders hoort dan hoor ik het graag/zie ik hem graag verplaatst zien worden.
KPN heeft in April dit jaar en begin november dit jaar 2 wijzigingen doorgevoerd zonder te communiceren aan de klant. Niet netjes, maar aangezien het geen onderdeel van het contract is, mag het.
Die wijzigingen waren:
• Het nieuwe abonnement gaat pas in na einde contractdatum
• Verlengen mag pas 4 maanden van te voren
Echter kwamen hiermee de problemen.
Door deze wijziging is het mogelijk dat je, een juridisch niet geldend, contract hebt van 2.5 jaar waarbij je 0.5 jaar betaald voor je toestel + databundel terwijl je al 2 jaar voor je toestel betaald hebt.
Graag wil ik jullie hier op wijzen omdat dit niet mag en er veel meer gedupeerden moeten zijn.
Hierbij het topic op het KPN forum over het probleem:
https://forum.kpn.com/mob...aanden-427019/index1.html
Lees dat door en kijk naar jouw eigen situatie.
Met vriendelijke groet,
germania
Ik heb niks kunnen vinden via de search, dus heb ik een nieuw topic aangemaakt. Als deze ergens anders hoort dan hoor ik het graag/zie ik hem graag verplaatst zien worden.
KPN heeft in April dit jaar en begin november dit jaar 2 wijzigingen doorgevoerd zonder te communiceren aan de klant. Niet netjes, maar aangezien het geen onderdeel van het contract is, mag het.
Die wijzigingen waren:
• Het nieuwe abonnement gaat pas in na einde contractdatum
• Verlengen mag pas 4 maanden van te voren
Echter kwamen hiermee de problemen.
Door deze wijziging is het mogelijk dat je, een juridisch niet geldend, contract hebt van 2.5 jaar waarbij je 0.5 jaar betaald voor je toestel + databundel terwijl je al 2 jaar voor je toestel betaald hebt.
Graag wil ik jullie hier op wijzen omdat dit niet mag en er veel meer gedupeerden moeten zijn.
Hierbij het topic op het KPN forum over het probleem:
https://forum.kpn.com/mob...aanden-427019/index1.html
Lees dat door en kijk naar jouw eigen situatie.
Met vriendelijke groet,
germania