Wijziging user review [ramon m] [Wouter Lucassen]

Pagina: 1
Acties:
  • 561 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-10 20:52
Met Ramon ben ik overeengekomen dat hij zijn telefoon aan mijn kennis verkoopt (maandag). Zij zou deze telefoon dan vrijdag komen ophalen. De deal was dus rond! Op donderdag om tien uur laat Ramon weten dat hij de telefoon toch aan zijn vriendin geeft. Deze had haar telefoon kapot dus heeft hij eenzijdig besloten de telefoon aan zijn vriendin te geven in plaats aan mijn kennis die al ruim een week zonder toestel zit en waarmee hij met mij een deal had gesloten. Hierop heb ik negatieve feedback achtergelaten. Ramon vond echter dat mijn onbegrip voor zijn situatie reden was om een negatieve "wraak" review achter te laten op mijn profiel. M.i onterecht. Helaas kan ik het hier met Ramon niet over eens worden. Vandaar dit verzoek tot verwijdering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-07-2024
Vergeet er niet bij te vertellen dat ik het niet eerder dan donderdag wist. Verder kunnen de moderators de dm's inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-10 20:52
Bump

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er was duidelijk een overeenkomst tussen beide partijen. De telefoon dient dan geleverd te worden. Verveld dat de telefoon van vriendin kapot gaat, maar een overeenkomst, ook particulier, dien je na te komen. De review van Ramon is bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.