Sinds ongeveer 2-3 weken heb ik problemen met Diablo 3. Regelmatig bevriest het spel, wordt het scherm zwart, zijn daarna enkele objecten van de spelwereld weer zichtbaar en vervolgens kan ik weer verder. In het Windows logboek is dan de volgende melding te zien:
Beeldschermstuurprogramma nvlddmkm reageert niet meer en is hersteld.
Aangezien het toch eens tijd werd heb ik heel mijn computer opnieuw geïnstalleerd, alle Windows updates geïnstalleerd alsook de laatste Nvidia drivers. Ook met een oudere versie (373.06) blijft het probleem bestaan.
Het vreemde is, dat ik tot nu toe dit alleen in Diablo 3 merk. Geen andere game. Ook 3DMark Fire Strike een paar keer achter elkaar draaien leidt niet tot dezelfde problemen. Ik heb al met GPU-Z mijn GPU gemonitord maar dingen als temperatuur blijven gewoon netjes (60-62 graden).
Ik gebruik Windows 10 Pro x64, mijn systeemspecs zijn als volgt:
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Beeldschermstuurprogramma nvlddmkm reageert niet meer en is hersteld.
Aangezien het toch eens tijd werd heb ik heel mijn computer opnieuw geïnstalleerd, alle Windows updates geïnstalleerd alsook de laatste Nvidia drivers. Ook met een oudere versie (373.06) blijft het probleem bestaan.
Het vreemde is, dat ik tot nu toe dit alleen in Diablo 3 merk. Geen andere game. Ook 3DMark Fire Strike een paar keer achter elkaar draaien leidt niet tot dezelfde problemen. Ik heb al met GPU-Z mijn GPU gemonitord maar dingen als temperatuur blijven gewoon netjes (60-62 graden).
Ik gebruik Windows 10 Pro x64, mijn systeemspecs zijn als volgt:
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
https://freight.associates