Pc waarde

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo!

Ik ben van plan mijn pc een upgrade te geven. Ik weet echter niet of ik van compleet 0 start of gewoon alles (behalve voeding enzo) uit deze haal en dan zo opbouw tot iets nieuws (zo had ik het vorige keer gedaan).

De keuze hiervoor hangt af van het feit of ik nog wat voor mijn huidige pc kan krijgen.

De specs:
Pc is 3 jaar oud,
mod-x stream pro 500w
Geforce gtx 760 2GB OC
8GB ram geheugen
ASUS H81M-PLUS motherboard
CD/DVD speler
Intel I5 (weet niet precies welke versie, pc staat nu uit kan ik wel toevoegen straks)

De pc werkt perfect en draait de meeste games goed.

Verder ben ik ook op zoek naar hints voor een nieuwe, had dit bij media markt gezien:
http://www.mediamarkt.be/...0970.html#specificaties--

Maar zou liever iets meer RAM zien. Verder weet ik niet of ik een I7 of I5 processor nodig heb (vooral voor gaming te gebruiken las ik op internet dat I5 vaak genoeg is). Of draait deze pc alle games? (ARK survival Evolved & simulator games vooral)

In elkaar zetten lukt me maar de kennis van hardware heb ik amper.

Alvast bedankt!
KawaRu

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Waarde: Wat is mijn PC waard? ;)

Voor info over een nieuwe PC: lees je eens in in andere topics in Desktop Aankoopadvies of de BBG's die gewoon op de Frontpage gepubliceerd zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:39

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hallo KawaRu en welkom op Tweakers. Op het forum zijn waardebepalingen niet toegestaan. Hierom sluit ik je topic.

Als aanvulling op bovenstaande reactie, hebben we op Tweakers een uitgebreide vraag en aanbod-sectie: https://tweakers.net/aanbod/
Daar worden veel computeronderdelen of volledige systemen aangeboden, wat je kan helpen om een inschatting van je eigen systeem te maken.

[ Voor 24% gewijzigd door Bolletje op 25-11-2016 21:01 ]

Dit topic is gesloten.