Mijn vraag
Ik heb nu sinds een maandje of 3 een PC in gebruik welke tot voorkort heel prima functioneerde.
Echter heb ik nu bij het gamen, dat ik binnen 5 minuten een rood scherm krijg waardoor mijn PC vastloopt.
Gewoon helemaal rood zonder tekst.
Nu moet ik mijn pc een keer of 2-3 rebooten, opnieuw spel opstarten waarna hij na 2 of 3 keer hetzelfde riedeltje gedaan te hebben ineens weer steady begint te lopen en ik zo 5u achter elkaar door kan gamen.
Het enige wat hij daarna nog wel eens doet is wanneer ik 10 min niks doe (even een peukie ben gaan roken bijvoorbeeld) ALSNOG weer vastloopt. zelfde riedeltje begint dan weer van voor af aan.
Het gebeurd ook wel eens dat ik ipv een roodscherm gewoon een harde vastloper krijg die met geen mogelijkheid is weg te krijgen, zonder harde reboot.
Dit probleem is alleen bij het spel Overwatch (het enige wat ik speel op deze pc)
Bij KSP heb ik het nooit gehad
LoL niet
BF1 Betá ook niet
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Windows 10
- MSI AMd Radeon R9 200 series
- 570W voeding van coolermaster
- AMD A8-5600k quad core processor
- 8GB ram
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle stekkers naar videokaart aangedrukt.
Windows opnieuw geïnstalleerd.
Wat andere fora afgestruind, leverde niet heel veel op.
Iemand enig idee?
Ik heb nu sinds een maandje of 3 een PC in gebruik welke tot voorkort heel prima functioneerde.
Echter heb ik nu bij het gamen, dat ik binnen 5 minuten een rood scherm krijg waardoor mijn PC vastloopt.
Gewoon helemaal rood zonder tekst.
Nu moet ik mijn pc een keer of 2-3 rebooten, opnieuw spel opstarten waarna hij na 2 of 3 keer hetzelfde riedeltje gedaan te hebben ineens weer steady begint te lopen en ik zo 5u achter elkaar door kan gamen.
Het enige wat hij daarna nog wel eens doet is wanneer ik 10 min niks doe (even een peukie ben gaan roken bijvoorbeeld) ALSNOG weer vastloopt. zelfde riedeltje begint dan weer van voor af aan.
Het gebeurd ook wel eens dat ik ipv een roodscherm gewoon een harde vastloper krijg die met geen mogelijkheid is weg te krijgen, zonder harde reboot.
Dit probleem is alleen bij het spel Overwatch (het enige wat ik speel op deze pc)
Bij KSP heb ik het nooit gehad
LoL niet
BF1 Betá ook niet
Relevante software en hardware die ik gebruik
- Windows 10
- MSI AMd Radeon R9 200 series
- 570W voeding van coolermaster
- AMD A8-5600k quad core processor
- 8GB ram
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle stekkers naar videokaart aangedrukt.
Windows opnieuw geïnstalleerd.
Wat andere fora afgestruind, leverde niet heel veel op.
Iemand enig idee?
[ Voor 17% gewijzigd door tellavist op 25-11-2016 18:46 ]
Een handtekening?!