Black Friday - Apple cadeaubon vraag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mash85
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09-2024
Hi,

Mijn ouders en grootouders willen een nieuwe iPad kopen. Kunnen zij hun giftcard aan mij geven, indien ze dit willen als kerstcadeau :P en kan ik deze dan samen inruilen tijdens 1 aankoop?

Ik kan het nergens terugvinden en heb al even de store getest maar kan natuurlijk geen giftcard nummer ingeven om te zien of er een tweede kan ingegeven worden.

Bedankt!

Beste antwoord (via Mash85 op 27-11-2016 10:09)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Mash85 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:17:
Hi,

Mijn ouders en grootouders willen een nieuwe iPad kopen. Kunnen zij hun giftcard aan mij geven, indien ze dit willen als kerstcadeau :P en kan ik deze dan samen inruilen tijdens 1 aankoop?

Ik kan het nergens terugvinden en heb al even de store getest maar kan natuurlijk geen giftcard nummer ingeven om te zien of er een tweede kan ingegeven worden.

Bedankt!
http://www.apple.com/uk/shop/help/payments
You can redeem an Apple Store Gift Card at the online Apple Store, by calling 0800 048 0408, or at any Apple Retail Store. With the exception of gift cards, certificates, and iTunes downloads and/or subscriptions, you can purchase just about anything sold by Apple, including products from both Apple and third-party makers.

You can use up to eight Apple Store Gift Cards at the Apple Online Store or if placing an order over the phone at 0800 048 0408. You can combine your Apple Store Gift Card(s) with one credit/debit card to pay for your purchase.
Het leven kan soms zo simpel zijn :)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Mash85 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:17:
Hi,

Bedankt!
http://www.apple.com/uk/shop/help/payments
You can redeem an Apple Store Gift Card at the online Apple Store, by calling 0800 048 0408, or at any Apple Retail Store. With the exception of gift cards, certificates, and iTunes downloads and/or subscriptions, you can purchase just about anything sold by Apple, including products from both Apple and third-party makers.

You can use up to eight Apple Store Gift Cards at the Apple Online Store or if placing an order over the phone at 0800 048 0408. You can combine your Apple Store Gift Card(s) with one credit/debit card to pay for your purchase.
Het leven kan soms zo simpel zijn :)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mash85
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09-2024
Bedankt, ik had het net teruggevonden van de 8 Apple Store Gift Cards. Dus ik kan de giftcards dus van hen krijgen en gebruiken voor een toekomstige aankoop voor mij. Bedankt!