Afgelopen zomer heb ik een dakkapel laten plaatsen en de extra ruimte wordt mijn werkkamer/gaming kamer.
Momenteel ben ik bezig met de rest van de zolder te isoleren. Dat is bijna klaar en wordt het langzamerhand tijd om te bedenken hoe ik de rest ga indelen en wat ik er allemaal wil hebben.
Wat ik zelf had bedacht is een werktafel langs het raam.
254 * 70.
Met een hoek langs de nieuwe binnenmuur.
80 * 70
In die binnenmuur heb ik stroom al verwerkt. Op die binnenmuur komt een 32 inch tv. (helemaal bovenin schuin hangend.)
Direct daar onder mijn pc met 2 schermen.
Maar verder dan dat ben ik nog niet gekomen.
Ik zat te denken aan een kleine audioset maar omdat ik redelijk doof ben en dus geen verstand heb van audio twijfel ik.
Wie heeft er nog goede ideeën?
Ps mogelijk is er een gelijkwaardig topic ergens. Alleen via de search heb ik hem nog gevonden.
Momenteel ben ik bezig met de rest van de zolder te isoleren. Dat is bijna klaar en wordt het langzamerhand tijd om te bedenken hoe ik de rest ga indelen en wat ik er allemaal wil hebben.
Wat ik zelf had bedacht is een werktafel langs het raam.
254 * 70.
Met een hoek langs de nieuwe binnenmuur.
80 * 70
In die binnenmuur heb ik stroom al verwerkt. Op die binnenmuur komt een 32 inch tv. (helemaal bovenin schuin hangend.)
Direct daar onder mijn pc met 2 schermen.
Maar verder dan dat ben ik nog niet gekomen.
Ik zat te denken aan een kleine audioset maar omdat ik redelijk doof ben en dus geen verstand heb van audio twijfel ik.
Wie heeft er nog goede ideeën?
Ps mogelijk is er een gelijkwaardig topic ergens. Alleen via de search heb ik hem nog gevonden.