Laatste keer was 2012 ofzo. (Nano)
Touch 2015
Shuffle 2010
2009 iPod Classic
Touch 2015
Shuffle 2010
2009 iPod Classic
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
[ Voor 36% gewijzigd door LordSinclair op 25-11-2016 14:13 ]
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
[ Voor 43% gewijzigd door Dreamvoid op 25-11-2016 14:17 ]
Er zijn altijd wel mensen te verzinnen die een bepaald product zouden kopen. In de meeste gevallen zijn deze groepen te klein om een product echt winstgevend te maken.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:15:
Sporters zie ik een kleine handzame MP3 speler nog wel kopen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
De Discman?g0tanks schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:17:
[...]
Er zijn altijd wel mensen te verzinnen die een bepaald product zouden kopen. In de meeste gevallen zijn deze groepen te klein om een product echt winstgevend te maken.
categorie: Mp3-spelersVerwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:15:
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Maar die gaan ook over op de smartwatches, vooral omdat die vaak ook een hartslagmeter hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:15:
Signatures zijn voor boomers.
Behalve op internet zijn ze amper meer te koop, en je moet ook maar durven er mee over straat te lopen of de trein in te stappen.Dreamvoid schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:20:
Voor mensen die erg van glimmende schijven houden.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2016 15:10 ]
Dan koop je een goedkope smartphone want elke smartphone kan muziek afspelen. Ik snap je vraag dan verder ook niet aangezien het een logisch gevolg is. Iedereen heeft al een apparaat dat het kan dus is er niet genoeg vraag meer naar ipods die naar mijn mening ook behoorlijk overpriced waren.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:23:
[...]
Behalve op internet zijn ze amper meer te koop, en je moet ook maar durven er mee over straat te lopen of de trein in te stappen.
PS. De Blu-Ray disc glimt mooier!
Waar wat voor de mensen die geen 700 euro willen uitgeven voor een smartphone?
Ninety percent of everything is crap.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
die kunnen een smartphone van 150 euro kopen, of een gewone (niet smart) telefoon die kunnen meestal ook wel mp3 afspelen. wie dan nog over is moet inderdaad op zoek naar een Mp3 speler.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:23:
[...]
Behalve op internet zijn ze amper meer te koop, en je moet ook maar durven er mee over straat te lopen of de trein in te stappen.
PS. De Blu-Ray disc glimt mooier!
Waar wat voor de mensen die geen 700 euro willen uitgeven voor een smartphone?
Er worden ook nog steeds losse receivers en CD spelers verkocht, losse componenten zijn vaak van betere kwaliteit dan meerdere dingen in 1 oplossingen.RoamingZombie schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:46:
[...]
Dan koop je een goedkope smartphone want elke smartphone kan muziek afspelen. Ik snap je vraag dan verder ook niet aangezien het een logisch gevolg is. Iedereen heeft al een apparaat dat het kan dus is er niet genoeg vraag meer naar ipods die naar mijn mening ook behoorlijk overpriced waren.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2016 19:04 ]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dan moet de iPod maar terug komen, van nummer veranderen mag straks alleen nog maar op de tast bent ik bang:Canaria schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:18:
Een van de voordelen van een iPod classic was de grote opslagruimte.
Het belangrijkste voor mij was dat ze ook op de tast konden worden bediend, handig op de fiets.
Mijn laatste iPod heeft het zeven jaar volgehouden, hij lag bijna altijd in de auto, aangesloten op de iPod-aansluiting van het audiosysteem. Af en toe nam ik hem mee om te synchroniseren met iTunes.
Onzin, veel oordopjes hebben tegenwoordig ingebouwde media-knoppen waarmee je gewoon van nummer kan wisselen. Anders moet men maar van te voren een betere playlist uitkiezen.Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 23:08:
[...]
Dan moet de iPod maar terug komen, van nummer veranderen mag straks alleen nog maar op de tast bent ik bang:
http://nos.nl/artikel/214...dat-wel-te-handhaven.html
[ Voor 5% gewijzigd door g0tanks op 15-12-2016 01:02 ]
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Fixing things to the breaking point...
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq