Op zoek naar 2 smartphones.
Ik zoek een?
1. Een smartphone waarvan de batterijduur lang mee gaat (worden veel games op gespeeld)
2. Een smartphone waarvan het scherm max 4 inch is.
Wat is je budget?
1. Voor smartphone 1 is het budget tot 200 euro
2. Voor smartphone 2 is het budget tot 150 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
1. Veel opslagcapaciteit en lange batterijduur vanwege het gamen.
2. Geen specifieke eisen. Telefoon wordt gewoon voor dagdagelijkse dingen gebruikt (internet, whatsapp, kalender enz.)
Wat heb je zelf al gevonden?
1. zelf heb ik de Huawei P8 gevonden. Echter zijn de beoordelingen over de batterijduur heel verschillend.
2. Nog geen smartphone gevonden.
Welke vragen heb je hier nog over?
1. Op dit moment een Motorola MOTO G van 2015 in bezit. Prima telefoon alleen is aan het aftakelen.
2. Op dit moment een Samsung Galaxy 3 mini in bezig. Bevalt prima, alleen draait wat langzaam.
Beide telefoons zijn prima voor de eisen die wij er aan stellen. Echter beginnen ze beide af te takelen (laden slecht op, worden traag en raken beschadigd). Ik heb Eigenlijk geen andere ervaringen dan met Samsung en Motorola, maar sta open voor andere merken. Wellicht dat ik over hele geode toestellen heen kijk. Aan jullie de vraag welke telefoons zouden jullie aanraden en waarom?
Alvast bedankt!
Mark
Ik zoek een?
1. Een smartphone waarvan de batterijduur lang mee gaat (worden veel games op gespeeld)
2. Een smartphone waarvan het scherm max 4 inch is.
Wat is je budget?
1. Voor smartphone 1 is het budget tot 200 euro
2. Voor smartphone 2 is het budget tot 150 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
1. Veel opslagcapaciteit en lange batterijduur vanwege het gamen.
2. Geen specifieke eisen. Telefoon wordt gewoon voor dagdagelijkse dingen gebruikt (internet, whatsapp, kalender enz.)
Wat heb je zelf al gevonden?
1. zelf heb ik de Huawei P8 gevonden. Echter zijn de beoordelingen over de batterijduur heel verschillend.
2. Nog geen smartphone gevonden.
Welke vragen heb je hier nog over?
1. Op dit moment een Motorola MOTO G van 2015 in bezit. Prima telefoon alleen is aan het aftakelen.
2. Op dit moment een Samsung Galaxy 3 mini in bezig. Bevalt prima, alleen draait wat langzaam.
Beide telefoons zijn prima voor de eisen die wij er aan stellen. Echter beginnen ze beide af te takelen (laden slecht op, worden traag en raken beschadigd). Ik heb Eigenlijk geen andere ervaringen dan met Samsung en Motorola, maar sta open voor andere merken. Wellicht dat ik over hele geode toestellen heen kijk. Aan jullie de vraag welke telefoons zouden jullie aanraden en waarom?
Alvast bedankt!
Mark
[ Voor 26% gewijzigd door mark1483 op 25-11-2016 13:09 ]