Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertt500
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-10-2021
Ik heb windows10 draaien op een mac, en heb sinds een tijdje dat ik niets meer kan typen in de microsoft edge balk. Als ik een webadres wil intikken, reageert de mac gewoon niet op het toetsenbord. Zit ik op Facebook, excel enzovoort, heb ik het probleem niet, en kan ik gewoon tekst typen. Kan wel gewoon op een webpagina klikken, dat kom ik gewoon op de pagina, tot ik iets wil intikken, in de adresbalk, dan werkt het niet. Zoeken naar een app, via het start scherm, en wat in willen tikken, werkt ook niet.Het is net of er ergens een blokkade op zit, maar geen idee waar ik moet zoeken om dit op te heffen. Op internet explorer had ik het probleem volgens mij niet, maar dat icoon kan ik ook niet meer terug vinden. Hoop dat iemand me verder kan helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Hoi,

Heb je de cache en cookies van Edge al eens verwijderd en een andere browser geprobeerd zoals Google Chrome?

Verder kun je, als je naar start gaat en Internet Explorer zoekt de browser gewoon openen en eventueel pinnen aan de taakbalk.

En waarom draai je Windows 10 op een Mac?

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertt500
via start en als ik iets in zoeken in tik kan ik ook niets intikken, wel bijvoorbeeld als ik eenmaal in firefox zit.
Het is knap irritant.

Ik draai windows ook op de mac, omdat ik ook windows nodig heb af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Robertt500 schreef op zondag 27 november 2016 @ 10:56:
via start en als ik iets in zoeken in tik kan ik ook niets intikken, wel bijvoorbeeld als ik eenmaal in firefox zit.
Het is knap irritant.
Misschien omdat je 't op een Mac draait?
Ik draai windows ook op de mac, omdat ik ook windows nodig heb af en toe.
Virtuele omgeving op je Mac i.p.v. Windows direct op de Mac?

https://www.vmware.com/products/fusion.html

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertt500
het draait onder Parallels Desktop. Draait goed, geloof niet dat het probleem daar mee te maken, het is ook niet altijd zo geweest volgens mij