zijn er hier mensen die hiermee ervaringen mee hebben. ik had hier graag wat meer over geweten. ik zou het vooral willen proberen met m'n hond.
Dit vind ik wel onzin, maar ik heb wel iets vaags. Van een vriend van mij weet ik ongeveer al wat hij gaat zeggen voordat hij het heeft gezegd, erg vaag. Ik weet niet of hij erg voorspelbaar is of dat ik 'gedachten' ofzo kan lezen. Dit heb ik niet bij andere mensen.Op zaterdag 30 juni 2001 15:25 schreef ArDvArK het volgende:
zijn er hier mensen die hiermee ervaringen mee hebben. ik had hier graag wat meer over geweten. ik zou het vooral willen proberen met m'n hond.
Volgens mij kan het, maar weet niemand hoe het moet. Het is volgens mij meer een onontdekt communicatiemiddel dat wij niet onder de knie hebben ofzo. Ja je hebt wel van die mensen die zeggen dat ze het kunnen. Gedachten lezen enzo...
Dat van dat proberen met je hond lijkt me opzich nix verkeerd. Honden kunnen dingen aanvoelen wat wij niet konden. Had een keer een documantaire gezien over honden. Bleek toch wel dat die dingen kunnen voorspellen en aanvoelen.
Dat van dat proberen met je hond lijkt me opzich nix verkeerd. Honden kunnen dingen aanvoelen wat wij niet konden. Had een keer een documantaire gezien over honden. Bleek toch wel dat die dingen kunnen voorspellen en aanvoelen.
Verwijderd
iets van gedachten lezen heb ik nog nooit meegemaakt. Er zijn echter wel dingen waaraan men kan aflezen wat de ander ongeveer denkt. Bij bepaalde emoties en acties horen bepaalde ideeen/gedachten. Je zou het lichaamstaal kunnen noemen.
Als je veel samenwerkt met mensen kan je bv wel mensen voorspellen wat iemand denkt. Ik heb wel eens gehad dat ik met een vriend van mij gewoon z'n zin kon afmaken. Maar dat heeft denk ik te maken met het feit dat ik hem goed kende en wist wat hij bij bepaalde dingen zou zeggen.
Als je veel samenwerkt met mensen kan je bv wel mensen voorspellen wat iemand denkt. Ik heb wel eens gehad dat ik met een vriend van mij gewoon z'n zin kon afmaken. Maar dat heeft denk ik te maken met het feit dat ik hem goed kende en wist wat hij bij bepaalde dingen zou zeggen.
Verwijderd
ik heb is met me zus gehad in maart ofzo dat ik aan een sinterklaasliedje zat te denken (zo ineens, gen aanleiding of reden) en in me hoofd aan 't zingen was (niet neurien)...ineens gaat me zus het zingen en opdezelfde plek waar ik met het liedje in me kop was:) telepathie gleoof ik wel in...
Had pas ook zoiets.. Toen geloofde ik ook in telepatie:
Ik fiets elke dag naar school toe (uur) en was ik laatst naar huis aan het fietsen, ga ik om een of andere domme reden stoppen om ff in de stage papieren te kijken wanneer ik eigenlijk m'n verslagen moest inleveren, 10 seconden later belt m'n stagebegeleider van school ineens "ja, jij bent de enige die het niet heeft ingeleverd" of ik dat nog ff wilde doen.
Nah ja zal je denken gewoon toeval, maar als ik gewoon aan het fietsen was geweest, dat hele uur, had ik m'n mobile niet gehoord want hij stond op 'rustige omgeving' en dat hoor je niet als je vlak bij een drukke A28 zit te fietsen.
Echt HEEL vaag was dat, kwam ook nog ff bij als ik dat telefoontje niet gehoord had, had ik het pas 2 dagen later ingeleverd, en was ik te laat geweest en dus gezakt.
Ben toen gelijk als een gek naar school gefietst, want alles was toch al klaar.
Ik fiets elke dag naar school toe (uur) en was ik laatst naar huis aan het fietsen, ga ik om een of andere domme reden stoppen om ff in de stage papieren te kijken wanneer ik eigenlijk m'n verslagen moest inleveren, 10 seconden later belt m'n stagebegeleider van school ineens "ja, jij bent de enige die het niet heeft ingeleverd" of ik dat nog ff wilde doen.
Nah ja zal je denken gewoon toeval, maar als ik gewoon aan het fietsen was geweest, dat hele uur, had ik m'n mobile niet gehoord want hij stond op 'rustige omgeving' en dat hoor je niet als je vlak bij een drukke A28 zit te fietsen.
Echt HEEL vaag was dat, kwam ook nog ff bij als ik dat telefoontje niet gehoord had, had ik het pas 2 dagen later ingeleverd, en was ik te laat geweest en dus gezakt.
Ben toen gelijk als een gek naar school gefietst, want alles was toch al klaar.
Hmmz lees de policy is, daar staat oa in dat je startpost goed moet zijn en aanleiding moet geven tot een discussie. Dus niet een vraag stellen ofzo
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()