• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01 20:29

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik heb een Sony (KDL-50W828B) waarbij ik de Netflix app gebruik. Als ik nu een serie wil kijken gebeurt het mij regelmatig dat na het selecteren van de serie / aflevering de serie wordt geladen (duurt 3 seconden ofzo), vervolgens speelt hij ongeveer 1 seconde van de serie was ik was gebleven en daarna knikkert de hele app eruit (en heb ik weer gewoon TV-beeld).

Dan moet ik weer opnieuw (met de HOME knop) de Netflix app starten, opnieuw de serie selecteren en opnieuw laden. Dit herhaalt zich soms wel 10x. Als ik eenmaal door de eerste paar seconden heen ben is hij altijd stabiel en blijft hij stabiel.

Ik krijg dus geen foutmelding en wordt rucksichtlos teruggegooid naar de TV-input.

Kent iemand dit probleem en beter nog: weet iemand een oplossing?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Sony al gecontact...?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:52
Ik herken dit niet, maar ik gebruik altijd mijn telefoon of tablet om de Netflix-app op de TV te bedienen, misschien maakt dat verschil.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:03
Dit probleem heb ik ook. Als je op Google zoekt vind je meerdere topics hierover met dezelfde ervaringen (bravia Smart TV icm netflix).

Wat soms werkt is de subtitles uitzetten voor het afspelen. Dit helpt niet altijd bij mij. Een andere oplossing zou zijn als je devices te ontkoppelen uit je netflix account en opnieuw te koppelen. Dit heb ik zelf nog niet geprobeerd.

[ Voor 9% gewijzigd door SCIxX op 25-11-2016 08:20 ]

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik heb het ook. Wat lijkt te helpen is het uitzetten van andere aangesloten devices. Dus: de samsung decoder uit, en dan netflix aan.