[Lenovo] functietoetsen zonder Fn?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik heb een Lenovo Thinkpad. Het toetsenbord heeft (uiteraard) F1 t/m F12, maar standaard (in Windows 10) doen deze het alleen als je tegelijkertijd de "Fn" toets ingedrukt houdt. Zonder die Fn toets krijg je de speciale opties (volume, helderheid scherm, etc). Dat wil ik niet, omdat ik veel vaker de F1 t/m F12 gebruik dan de speciale toetsen.

Weet iemand of het mogelijk is om deze functionaliteit om te draaien, zodat ik ZONDER Fn in te drukken de F1 t/m F12 kan gebruiken?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Kun je waarschijnlijk in de BIOS aanpassen. Dat is tenminste bij de meeste laptop het geval.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
BillSpaarbank schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:30:
Kun je waarschijnlijk in de BIOS aanpassen. Dat is tenminste bij de meeste laptop het geval.
Bedankt voor je tip. Het was niet het juiste antwoord, heb ondertussen wel even doorgezocht. In de BIOS kun je wel de Ctrl en de Fn omwisselen, maar niet wat ik wil dus.
Uiteindelijk heb ik een zwik drivers van Lenovo zelf geinstalleerd en toen had ik bij de Keyboard settings in m'n Control panel een extra tabblad waar ik wel kon instellen wat ik wilde.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:40
Fn + ESC is het volgens mij. Eventueel iets langer ingedrukt houden.

FN lock staat er als het goed is op.

[ Voor 22% gewijzigd door Rolfie op 26-11-2016 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinvW
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 30-04-2018
Fn + Esc heeft bij mij gewerkt. (y)