Hallo Tweakers,
Ik heb ooit mijn pc geïnstalleerd met een gecrackte versie Windows 7 en geupdate naar Windows 10. Nooit had ik een probleem met het afspelen van video's op Youtube, Netflix, etc. Nu heb ik mijn pc vers geïnstalleerd(behalve mijn harde schijf(SSD wel)) met een legale product-key. Nu speelt echter in elk filmpje in browsers als Edge, Chrome en Firefox het beeld langzamer dan het geluid. Bij een filmpje van 2 minuten is het vertraging van het beeld misschien wel 0,5 seconde en en bij langere films misschien 1 seconde na 4 minuten. Als ik een filmpje een tijdje op pauze laat staan begint deze weer synchroon. Het wordt dus steeds erger naar hoe langer het filmpje duurt.
Relevante Hardware die ik gebruik:
Zelf heb ik op internet niet veel kunnen vinden over dit probleem. Wat ik wel heb geprobeerd zijn dingen als:
Moederbord drivers geïnstalleerd(vanaf internet, cd ben ik kwijt),
Headset driver opnieuw geïnstalleerd(Corsair vengeance 2000)
Even met het Nvidia configuratiepaneel gespeeld(g-sync aan uit)(browser applicatie instellingen veranderd)
Zal morgen even kijken of ik ook delay krijg via mijn Chromecast.
Verder weet ik zelf niet zo goed wat ik hieraan kan doen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Vriendelijke groeten,
Derek
edit: met flash speelt alles synchroon af
Ik heb ooit mijn pc geïnstalleerd met een gecrackte versie Windows 7 en geupdate naar Windows 10. Nooit had ik een probleem met het afspelen van video's op Youtube, Netflix, etc. Nu heb ik mijn pc vers geïnstalleerd(behalve mijn harde schijf(SSD wel)) met een legale product-key. Nu speelt echter in elk filmpje in browsers als Edge, Chrome en Firefox het beeld langzamer dan het geluid. Bij een filmpje van 2 minuten is het vertraging van het beeld misschien wel 0,5 seconde en en bij langere films misschien 1 seconde na 4 minuten. Als ik een filmpje een tijdje op pauze laat staan begint deze weer synchroon. Het wordt dus steeds erger naar hoe langer het filmpje duurt.
Relevante Hardware die ik gebruik:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Xeon E3-1230V2 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | ASRock B75 Pro3 | € 0,- | € 0,- |
1 | Inno3D GeForce GTX 1080 HerculeZ Twin X2 8GB | € 665,50 | € 665,50 |
1 | WD Caviar Green WD10EARX, 1TB | € 0,- | € 0,- |
1 | Dell S2716DG Zwart | € 585,- | € 585,- |
2 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 54,- | € 108,- |
1 | XFX TS 650W 80+ Bronze | € 75,- | € 75,- |
1 | Crucial m4 SSD 2.5" 256GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.433,50 |
Zelf heb ik op internet niet veel kunnen vinden over dit probleem. Wat ik wel heb geprobeerd zijn dingen als:
Moederbord drivers geïnstalleerd(vanaf internet, cd ben ik kwijt),
Headset driver opnieuw geïnstalleerd(Corsair vengeance 2000)
Even met het Nvidia configuratiepaneel gespeeld(g-sync aan uit)(browser applicatie instellingen veranderd)
Zal morgen even kijken of ik ook delay krijg via mijn Chromecast.
Verder weet ik zelf niet zo goed wat ik hieraan kan doen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Vriendelijke groeten,
Derek
edit: met flash speelt alles synchroon af
[ Voor 1% gewijzigd door doemaariets95 op 26-11-2016 15:20 . Reden: typfouten, toch maar mijn achternaam weggehaald ]