Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Budget gaming laptop (700 euro)

Pagina: 1
Acties:

• Miyazono
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 03:03
Wat ga je met je laptop doen?
Mijn voornaamste doel van de laptop is om te gamen en daarnaast ook foto's en afbeeldingen te bewerken met Paint.NET. Ook zal ik hem gaan gebruiken voor school en om gewoon een beetje op te internetten.
Games die ik voornamenlijk zal gaan spelen zijn World of Tanks, World of Warships, Overwatch en Warframe maar het zou ook fijn zijn om wat zwaardere games zoals Tomb Raider, BioShock Infinite en Dark Souls III te kunnen spelen. Graag dit alles in ieder geval op low graphics met 60 fps.

Wat is je budget?
Mijn budget is een max van 700 euro. Niet meer, wel minder natuurlijk

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik zal mijn laptop meerdere keren per week meenemen, maar wel naar plaatsen waar het mogenlijk is om de laptop op te laden indien nodig. In de toekomst kan dit wel veranderen qua opladen en zou een accuduur van in ieder geval een paar uur bij huis tuin en keuken gebruik prettig zijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het liefst geen Acer

Nu heb ik begin dit jaar een PC gebouwt, alleen moet ik in verband met school en reizen nog steeds m'n laptop gebruiken buiten het weekend om. En na vier jaar merk ik toch dat deze aan vervanging toe is, een Celeron 1000M en intel HD graphics voldoen eigenlijk niet echt meer aan m'n eisen. Dus is het eens tijd voor een upgrade.
Ik heb zelf al tweedehands gekeken alleen willen mijn ouders dit liever niet in verband met garantie en ouderdom. Na een tijdje zoeken ben ik eigenlijk op één laptop uitgekomen waarvan ik denk dat deze mij een aantal jaartjes plezier kan leveren.
pricewatch: Medion Erazer P6661 (30020564, Qwerty toetsenbord)

Voornaamste keus voor deze laptop is eigenlijk de GTX 950M aangezien dit de beste GPU is in een laptop die nog binnen het budget valt. Daarnaast is een 1080p IPS monitor handig voor het bewerken van foto's en is hij vrij licht wat het meenemen makkelijker maakt.
Daarnaast is er met het M.2 slot ook nog de mogenlijkheid voor extra opslag.

En ja, voor de zekerheid dan toch nog maar eventjes een topic openen om toch 100% zeker te zijn of het de beste keus is. Als ik iets ben vergeten of je wilt meer weten, vraag het dan natuurlijk gerust.

Mvg. Miyazono

• ShinyPants
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-10 20:54
Het beste wat je kan doen is morgen tijdens black friday kijken, dan krijg je veel meer waar voor je geld. Er zullen best wel wat goede deals tussen zitten. Ik weet niet of je studeert, maar je zou ook op de hp studentenstore kunnen kijken. Daar kun je best wel redelijke laptops voor een goede prijs krijgen, zeker tijdens black friday.

• Miyazono
ShinyPants schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:21:
Het beste wat je kan doen is morgen tijdens black friday kijken, dan krijg je veel meer waar voor je geld. Er zullen best wel wat goede deals tussen zitten. Ik weet niet of je studeert, maar je zou ook op de hp studentenstore kunnen kijken. Daar kun je best wel redelijke laptops voor een goede prijs krijgen, zeker tijdens black friday.
Zat zelf ook al te denken aan black friday deals, maar ja, de vraag is maar of er dan iets beters te krijgen valt voor 700 euro. Zulleb we morgen wel zien dan :)

• loki53221
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-05 10:34
HP Omen 15-ax010nd

wel beetje boven budget maar met hp korting is hij maar, 764 eu echt een goeie deal. normale prijs 999

• rootk1d
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-12-2024
loki53221 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:49:
HP Omen 15-ax010nd

wel beetje boven budget maar met hp korting is hij maar, 764 eu echt een goeie deal. normale prijs 999
Lijkt mij erg interessant.
Heb je misschien een linkje naar de aanbieding? Ik kan 'm niet vinden voor dat geld.

• loki53221
bleek foutje te zijn van HP kreeg hem toch van hun, uit coulance dat ik de fout heb opgemerkt :)

• Expwaste
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-11 14:18
loki53221 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:46:
bleek foutje te zijn van HP kreeg hem toch van hun, uit coulance dat ik de fout heb opgemerkt :)
Jij bent dus degene waardoor die prijs omhoog gegaan is:(
Wou hem vanavond gaan bestellen voor 764 euro, maar kon deze prijs later op de dag niet meer terugvinden...

PSN: xxpwaste

• loki53221
Je kan ze proberen te contacteren en uitleggen dat je hem wou bestellen, ze kunnen coulant zijn :)

• Expwaste
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-11 14:18
Zal ze zometeen eens een belletje geven, kijken of het mag baten...

PSN: xxpwaste

• rootk1d
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-12-2024
Geprobeerd, maar kreeg nul op rekest. Althans, als uiterste bod wilden ze 12% ipv 10% korting geven. Jammer, maar helaas.

• Miyazono
Tja, 764 euro, hoe goed de deal ook is, is toch echt helaas te veel helaas

• loki53221
Ik heb de mijne inmiddels besteld voor 764 ben benieuwd

• Voyarch
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17:01
Wat jij momenteel hebt is prima ik zou voor dat gaan

[ Voor 108% gewijzigd door Voyarch op 25-11-2016 22:19 ]

• Miyazono
Aantal uurtjes geleden de laptop besteld, zou dus als het goed is morgen binnen moeten komen dus we zullen zien :)

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-11 20:40
Miyazono schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 22:28:
Aantal uurtjes geleden de laptop besteld, zou dus als het goed is morgen binnen moeten komen dus we zullen zien :)
Welke heb je besteld?

• Miyazono

Aangezien ik na een dag zoeken niks anders binnen de 700 euro heb kunnen vinden dat gelijk of beter prestreerd.

[ Voor 15% gewijzigd door Miyazono op 26-11-2016 00:23 ]

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19-11 20:40
Miyazono schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 00:22:
[...]

Aangezien ik na een dag zoeken niks anders binnen de 700 euro heb kunnen vinden dat gelijk of beter prestreerd.
Thanks! Mooi ding, veel plezier ermee als die binnenkomt!
Ik zit nog te twijfelen heel erg. Eigenlijk gebruik ik hem alleen als multimedia laptop.
Maar ik vind deze echt mooi: http://store.hp.com/Nethe...ABH&p=c-OMEN-by-HP-laptop

Wel iets boven budget... Maar twijfel twijfel haha

• ShinyPants
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-10 20:54
@Thoraxx Ik heb die omen vorige week besteld via de hp studentenstore (was toen ook €765) en ben er erg blij mee. Fijn toetsenbord, mooi scherm (had wel wat helderder gemogen) en hij runt tot nu toe alles zonder problemen.

@Miyazono Voor €700 heb je inderdaad niks beters, dus veel plezier ermee!

• Cinemaskoop
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-11 12:39
Deze ligt boven budget, maar je hebt dan wel een quadcore i5, 8GB en een SSD.. Vooral die CPU scheelt echt wel een hoop met de ulv i5 uit de medion

pricewatch: Lenovo IdeaPad 700-15ISK 80RU00CMMH

• Miyazono
Tja, boven budget ging hem niet worden helaas.

Maar ja, hij is binnen, alle drivers zijn erop gezet en geupdated. Windows ook helemaal up to date. Nu even een nachtje aan laten staan om al m'n games en programma's te downloaden :)

Wat ik tot nu toe kan vertellen van de laptop is dat die een mooi uiterlijk heeft, op idle fluisterstil is, amper bloatware heeft alleen wel gevoelig voor vingervlekken. Dus ja, morgen eens kijken of ik er een beetje mee kan gamen.

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Veel plezier ermee :)

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

• Dragonfeeet
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik heb een vergelijkbare vraag, dus weet zo snel niet of het verstandig is om een apart topic te openen.
Precies hetzelfde als miyazono, hoewel ik niet een specefieke afkeur voor Acer heb.
Bij mij zit er wel nog iets rek in het budget mits het een grote verbetering qua prestaties oplevert.
Ik zag dat de eerder genoemde Omen vandaag in de aanbieding is en die klinkt toch erg verleidelijk.

Bij voorbaat dank!

[ Voor 19% gewijzigd door Dragonfeeet op 28-11-2016 13:23 ]

Pagina: 1