Toon posts:

Videokaart buitenland

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg mij af als ik bijvoorbeeld een videokaart uit amerika haal met een andere stroom regeling of dat uit zal maken als je die amerikaanse videokaart plaatst in een nederlandse computer met nederlandse stroom regeling?

Alvast vriendelijk bedankt,

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-01 23:55
wat ben je precies van plan,als je een kaart via een site in USA besteld b.v,dan kan je nog wel eens tegenvallen,omdat daar import kosten aan verbonden zijn.

en antwoord op de vraag,die kan gewoon in je pc

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:18

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Gaat inderdaad gewoon werken.

/off-topic
Vroegâh zat je nog wel eens met het PAL / NTSC geneuzel op een tv-out, maar met HDMI is dat niet van toepassing. ;)

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:48:
Ik vroeg mij af als ik bijvoorbeeld een videokaart uit amerika haal met een andere stroom regeling of dat uit zal maken als je die amerikaanse videokaart plaatst in een nederlandse computer met nederlandse stroom regeling?
Intern in een PC is alles 3.3V/5V/12V. Dus dat zal geen verschil uit gaan maken.

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Verwijderd schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:48:

Alvast vriendelijk bedankt,
Er zit een voeding tussen, videokaart weet niks van de buitenwereld om het maar even simpel te zeggen :P.
Weet niet hoe het met de garantie in Amerika zit maar ik denk dat het in de EU beter geregelt is.

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-01 12:43
Je zit mogelijk met garantie, importkosten en btw welke je mag afdragen (tenzij je het voor elkaar krijgt om onder de 21 euro incl verzendkosten uit Amerika een kaart te halen). Ik zou het niet zo snel doen, moet het verschil wel écht veel zijn.

Strava & Untappd - Do not combine!

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt allemaal

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:15
Als je al in het buitenland wil kijken zou ik eens in Thailand kijken.
Ik had daar vorig jaar een 980ti voor ongeveer €650 kunnen kopen. Maar het mooie aan Thailand is dat je de btw terug kunt vragen op het vliegveld als toerist zijnde :)
dus dan had ik nog iets van €100 terug kunnen krijgen.

ZO heb ik een Orion Spark toetsenbord en een logitech g502 kunnen halen voor ongeveer €140 samen :)

maar goed, ik was daar zelf dus ik hoefde niets te laten verzenden.
Ik weet niet of ik een videokaart van honderden euro's daar zou kopen i.v.m. garantie (zoals hierboven ook al is vermeld).
Maar als het heel veel scheelt.

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-09-2025
beebie121 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:17:
Ik had daar vorig jaar een 980ti voor ongeveer €650 kunnen kopen. Maar het mooie aan Thailand is dat je de btw terug kunt vragen op het vliegveld als toerist zijnde :)

ZO heb ik een Orion Spark toetsenbord en een logitech g502 kunnen halen voor ongeveer €140 samen :)

maar goed, ik was daar zelf dus ik hoefde niets te laten verzenden.
Ik weet niet of ik een videokaart van honderden euro's daar zou kopen i.v.m. garantie (zoals hierboven ook al is vermeld).
Maar als het heel veel scheelt.
Vrij duur om een vliegticket naar Thailand te kopen voor een videokaart.

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12:15
legendareN schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:17:
[...]

Vrij duur om een vliegticket naar Thailand te kopen voor een videokaart.
tja iets met combo.. vakantie en als je terug bent nog weer wat leuks...
Een vakantie met een vergelijkbare periode/tijdsduur in zeg eens Frankrijk is niet perse duurder dan een vakantie thailand. Echter de videokaarten daar wel :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:42

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

beebie121 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:17:
Detail is natuurlijk dat je je aankoop bij aankomst in NL bij de douane moet aangeven en daar weer invoerrechten + BTW hoort af te tikken :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1