Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LogiLink bluetooth dongle BT0037 met APTX

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Op Windows 10 64bit gebruik ik de LogiLink BT0037 met APTX ondersteuning. Die APTX zou ik graag willen gebruiken. Dit om een lage latency te hebben ivm met gaming.

Probleem is dat er een BT software stack bijzit waarbij het niet duidelijk is wanneer er APTX in gebruik is. Dit gedrocht van een pakket heet BlueSoleil. Op de website staat dat dit pakket APTX ondersteunt, maar in slechts 1 zinnetje op de featurepagina en verder rept de site of het pakket er met geen woord over.

Hoe kan ik nu zien dat ik inderdaad APTX gebruik? Mijn koptelefoon heeft in ieder geval ondersteuning ervoor, maar kan niet aantonen of het wel of niet in gebruik is.

Gevoelsmatig denk ik dat APTX uitstaat, gezien ik nog steeds flinke latency ervaar met gaming.

Ik lees op internet veel over CSR Harmony pakket en die moet het sowieso ondersteunen, echter als ik die installeer dan krijg ik de melding dat mijn BT device geen geldige license heeft :( dat terwijl er zeker een CSR chip in zit.

Alle reacties

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels ben ik erachter dat de Low Latency modus een aparte spec is van Aptx. Dus zowel transmitter als headphones moeten dat ondersteunen.

Dat maakt de keus heel klein. Ik zou bijna bluetooth schrappen en een headphones met dedicated transmitter kopen..

Bluetooth, see you in 10 years, again..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2016 12:47 ]