Samsung Galaxy S8?

Pagina: 1
Acties:

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 20:53

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
pricewatch: Samsung Galaxy S8

:?

Staat bij mij ook onderaan de pagina bij populaire onderwerpen, vandaar dat het opgevallen was.

[ Voor 30% gewijzigd door matroosoft op 24-11-2016 21:38 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
matroosoft schreef op donderdag 24 november 2016 @ 21:36:
pricewatch: Samsung Galaxy S8

:?

Staat bij mij ook onderaan de pagina bij populaire onderwerpen, vandaar dat het opgevallen was.
Zal iemand wel toegevoegd hebben op basis van geruchten, komt vaker voor. Bijvoorbeeld bij de OnePlus 3.

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
rens-br schreef op donderdag 24 november 2016 @ 22:00:
[...]

Zal iemand wel toegevoegd hebben op basis van geruchten, komt vaker voor. Bijvoorbeeld bij de OnePlus 3.
Is dat wenselijk/toegestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Productsubmits worden gecontroleerd door het Pricewatch team, die besluiten om een product wel of niet toe te voegen. Dus dat is inderdaad toegestaan.

Het voordeel van vroegtijdig een product toevoegen is dat alle nieuwsberichten, geruchten en topics meteen aan het product gelinkt worden.

Waarom denk je dat het niet wenselijk / toegestaan is?

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 25-11-2016 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

rens-br schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:18:
Waarom denk je dat het niet wenselijk / toegestaan is?
Wellicht ergens aangeven dat het gaat om geruchten en dat de specificaties nog niet definitief zijn?

Nu lijkt het alsof dit al de definitieve specificaties zijn en dat de telefoon op deze manier gelanceerd gaat worden.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Tsurany schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:21:
[...]

Wellicht ergens aangeven dat het gaat om geruchten en dat de specificaties nog niet definitief zijn?

Nu lijkt het alsof dit al de definitieve specificaties zijn en dat de telefoon op deze manier gelanceerd gaat worden.
Dat lijkt me inderdaad wel een handige toevoeging, beetje hetzelfde als wat ze op GSMArena hebben.
Aankondiging: Released / Expected
Status: Rumours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft

matroosoft

Lone Christian

Topicstarter
Dat inderdaad. Ik dacht dat het niet toegestaan was omdat de telefoon simpelweg nog niet bestaat en het is nu niet meer dan een gerucht. Ik zie nu wel het voordeel ervan in, maar het zou zeker goed zijn als aangegeven wordt dat het om geruchten gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

matroosoft schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:36:
Dat inderdaad. Ik dacht dat het niet toegestaan was omdat de telefoon simpelweg nog niet bestaat en het is nu niet meer dan een gerucht. Ik zie nu wel het voordeel ervan in, maar het zou zeker goed zijn als aangegeven wordt dat het om geruchten gaat.
Lijkt me inderdaad erg handig. Het is even afwachten op reactie van een Pricewatch medewerker.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 25-11-2016 08:57 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:43

Mooijekind

Manager Product Content
Smartphones maken we vaak wel al aan als we voor 99% zekerheid hebben dat ze gaan verschijnen binnen afzienbare tijd. Echter laten we de specs leeg zolang deze nog niet bekend zijn.

Ik zal het product even nalopen en alle aanwezige specs verwijderen. Excuus voor de verwarring en bedankt voor de oplettendheid. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

mooijekind11 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:10:
Ik zal het product even nalopen en alle aanwezige specs verwijderen.
En wat vinden jullie van het 'Status' idee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:43

Mooijekind

Manager Product Content
'Status' idee lijkt me niet wenselijk op Tweakers.
Naast productvergelijker is de pricewatch natuurlijk vooral een prijsvergelijker. Het kan dan voorkomen dat je de filters gebruikt om een keuze te maken welk product je wilt kopen , echter zijjn de gebruikte specs bij je product gebaseerd op geruchten. Als gebruiker wordt het daardoor niet duidelijker.

Tevens kun je het probleem krijgen dat jouw gerucht het heeft over een 5,5" scherm maar mijn gerucht beweert dat het toch echt een 5,8" scherm is. Welke ga je dan tonen?
Waarschijnlijk komt het er dan op neer dat we per dag meerdere malen een wijziging door gaan krijgen voor dezelfde specificatie die wij niet kunnen controleren op juistheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

mooijekind11 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:21:
'Status' idee lijkt me niet wenselijk op Tweakers.
Heldere en duidelijke uitleg! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

als ik een nieuwe achtergrond toevoeg op mijn s8 kan de optie beweegbare effecten niet meet aan vinken iemand eden idee??

groetjes barryman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Verwijderd schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 18:23:
als ik een nieuwe achtergrond toevoeg op mijn s8 kan de optie beweegbare effecten niet meet aan vinken iemand eden idee??
Je kan dit beter even vragen in: [Samsung Galaxy S8-serie] Ervaringen & Discussie. Dit forum is voor het melden van fouten / opmerkingen over de Pricewatch.
Pagina: 1