Vraag

• Sodela
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 07:12
Sinds een paar weken heb ik het fenomeen dat touch ID op mijn SE niet meer lekker werkt. Soms doet ie het (niet vaak), soms moet ik meteen de code invoeren waarna die alsnog vrij gegeven wordt met de touch ID. Soms werkt die alleen met de code, soms doet die helemaal niets. Het lijkt er een beetje op dat die soms veel te druk is met andere zaken...

In het begin heb ik alle vingerafdrukken gewist en kon ik ook geen nieuwe meer invoeren. Op een gegeven moment kon dat wel weer....

Met andere woorden, mijn ifeun werkt volledig random met touchid. Is mijn toestel defect of zit er ergens een dikke bug in iOS (laatste versie en hebben meer mensen hier last van? Misschien heeft iemand dan wel een oplossing?

Beste antwoord (via Sodela op 05-12-2016 17:05)

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik zou gewoon eff dit probleem bij AppleCare leggen. Ik denk dat het gewoon een defecte touch-id is.

Alle reacties

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:06
Wat heb je al geprobeerd? Al een clean install gedaan?

Zucht...

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:12
[verwijderd]

[ Voor 93% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:32 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• frankym
Ik zou gewoon eff dit probleem bij AppleCare leggen. Ik denk dat het gewoon een defecte touch-id is.

• Sodela
Complete reset is nog niet gemaakt zal het eens proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sodela
Even een terugkoppeling. Via apple support van alles en nog wat online geprobeerd wat ook al door mijzelf was gedaan. Uiteindelijk de conclusie dat er naar gekeken moest worden. Pakje via UPS met verpakkingsmateriaal gekregen en vandaag gerepareerd terug. Scherm is vervangen (inclusief de home/ touch-id button) en het toestel werkt weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
Top dat je de oplossing ook even terugkoppelt aan ons . Fijn om te horen dat je probleem is verholpen en dat je nu een goedwerkende iPhone SE heb.
Pagina: 1