Swing 200 (WAVE) werkend krijgen met nieuw simkaart

Pagina: 1
Acties:

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 21:24

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ik heb een oude telefoon aangeschaft voor de fun (Een Alcatel Swing 200).

Nu zit er een simlock op en kan ik hem niet inschakelen. Ik maak gebruik van een Simyo simkaart (KPN netwerk), maar ook dit werkt niet.

Ik heb op verschillende manieren gepoogd om de simlock te verwijderen, maar niets lukte.
Zo ben ik langs 3 GSM-shops geweest, heb ik het internet rondgesnuffeld en ben ik nu bij jullie terecht gekomen. :'(

Ook de KPN/Hi unlock code werkt niet: ik krijg dan de melding dat de ingevoerde code onjuist is.
https://www.kpn.com/service/mobiel/sim-kaart/sim-lock.htm

Afbeeldingslocatie: http://1.static.upcoming.nl/static/images/a692469179_1396987298_Niets-geen-ingewikkelde-abonnementen_-Prepaid-forever__list-noup.jpg

-O-

Gulfstream G650

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 16:15
Werkt een kpn prepaid kaartje dan niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:44

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Uit welk jaar is deze telefoon? Wellicht is deze verkocht voordat het Hi netwerk overging in die van KPN, waardoor er dus een Hi Simlock op zit en geen KPN simlock. Ik zie nu dat op de doos staat dat deze specifiek voor het KPN netwerk is.

Heb je al contact gehad met de klantenservice van KPN?

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 25-11-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 21:24

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
rens-br schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:56:
Uit welk jaar is deze telefoon? Wellicht is deze verkocht voordat het Hi netwerk overging in die van KPN, waardoor er dus een Hi Simlock op zit en geen KPN simlock. Ik zie nu dat op de doos staat dat deze specifiek voor het KPN netwerk is.

Heb je al contact gehad met de klantenservice van KPN?
Hoi,

Ja hoor, ze zijn niet echt behulpzaam. Ik heb nogmaals met ze in de KPN shop geprobeerd om de tel simlockvrij te maken; dat is niet gelukt met de code die we via de website kregen.

Heb toen maar gewoon een KPN simkaart gekocht. ;w Geen andere mogelijkheid helaas.

Gulfstream G650