Synchroniseren outlook agenda items in Gmail

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-10 15:54
Tijdens zoeken naar een oplossing voor synchroniseren van outlook naar Gmail, kwam ik hier terecht. Hopelijk kan iemand me helpen, aangezien het niet lukt.
Outlook 2016 heb ik op mijn pc draaien. Hierbij maak ik geen gebruik van de exchange server. Voor het synchroniseren van outlook naar Gmail gebruik ik al een paar jaar gocontactsync wat altijd prima werkte. Alleen sinds een maand, worden er maar een paar agenda items gesynchroniseerd, terwijl er 728 bij me in staan.
Nu heb ik gocontactsync verwijderd en zoals hier geschreven gSyncit getest. Helaas hetzelfde syschronisatiebeeld. Lang niet compleet helaas.
Wie heeft voor mij de tip om de outlook agenda items in Gmail te krijgen, zodat ik op tablet en smartphone mijn agenda kan inzien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Helaas nog geen reacties. Niemand hier die outlook synchroniseerd met Gmail agenda en een tip heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-10 09:27

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Gsyncit werkt prima hier. Maar het staat default wel zo ingesteld dat het alleen de laatste 3 maanden neemt of zo. Je moet ergens in de sync opties zetten dat alle items moeten worden gesynchroniseerd

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calendar Sync : http://www.pppindia.com/calendar-sync/index.html

Werkt perfect. Gebruik het al jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
Bedankt voor je tip. Dit is een veilige manier om de outlook kalender te kopieren naar Google kalender. Echter deze optie synchroniseerd niet. Op deze manier gebruik ik het al een paar weken, maar is echter wat omschachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 22:58

fmb

Oud topic, maar wel weer relevant:
Jammer, die doet het sinds 27 april 2018 niet meer: https://www.pocketinformant.com/changes-to-google-sync/

Ben ook op zoek naar een goede manier om de agenda's synchroon te houden, gebruik dezelfde google agenda in Outlook, Google webmail/calender en op de iPhone.

Ga toch maar even dit proberen, maar dit is view only. Weet niet of bewerken dan goed gaat. Voor de andere deelnemers denk ik wel, maar niet voor het bijwerken van mijn eigen agenda op de andere apparaten. Laat wel even weten hoe dat gaat.

[ Voor 25% gewijzigd door fmb op 09-05-2018 20:21 ]

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fmb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 22:58

fmb

Ik ben net begonnen met gSyncit en dit werkt vooralsnog erg goed. In tegenstelling tot andere programma's (waaronder Google Sync) welke ik eerder dit jaar probeerde, gaat gSyncit wel goed om met de huidige authenticatie van Google. Synchroniseren werkt goed en ook automatisch op de achtergrond; zowel op tijd (vanaf 10 minuten) als bij gedetecteerde wijzigingen in de Outlook agenda.

Eén onderdeel loopt (nog) niet lekker bij mij: het zowel in gmail als outlook bijhouden van alle aanwezigen bij een vergadering en acceptaties/tentatives.
  • Wat wel klopt: de lijst met genodigden.
  • Wat niet klopt: de status per genodigde in outlook. Outlook ziet de acceptaties/tentatives niet. In de Google agenda staan deze wel goed.
Vooralsnog is dit voor mij acceptabel, mocht ik een oplossing vinden dan zal ik dat hier melden.

Update: inmiddels heb ik ook diverse afspraken waar de status per genodigde wel goed staat in Outlook. Ben er nog niet achter wanneer dit wel of niet goed werkt

[ Voor 10% gewijzigd door fmb op 06-07-2018 22:49 ]

WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.

Pagina: 1