Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Onlife door Katleen Gabriels

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte redactie,

Éne Katleen Gabriels PhD, moraal filosofe, had gisteren een gespreksavond over haar nieuwe boek, 'Onlife. Hoe de digitale wereld je leven bepaalt' (ISBN 978 9401437776).

Ze nodigde het publiek uit om het debat breder te maken dan enkel binnen academische kringen. Ik denk dat Tweakers, bv. aan de hand van dit boek en eventueel met medewerking van Katleen Gabriels zelf, hier in kan meewerken.

Haar omschrijving van wat ze bestudeerde en waar ze over schreef klonk voor mij alvast gebalanceerd en goed geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Philip

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Dat komt goed uit! Ik ben bezig met een verhaal voor rond de Kerstdagen - een traditioneel moment voor reflectie - over een onderwerp dat aan dit thema raakt. Ik hoop dat zij hieraan mee wil werken, maar zij lijkt me heel geschikt om hier iets zinnigs over te kunnen roepen. Dank voor de tip! En het boek ga ik zeker ook lezen binnenkort :)

[ Voor 8% gewijzigd door arnoudwokke op 25-11-2016 14:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Haar E-mail adres is Katleen.Gabriels at vub.ac.be. Ze is op de hoogte van mijn forumbericht hier en vroeg tijdens haar uiteenzetting er zelf naar te helpen het debat te verbreden. Dus ik denk wel dat ze interesse zou hebben.