Hallo, Ik ben sinds kort zeer geinteresseerd in computers en het bouwen er van. Mijn kennis is nog niet heel groot maar leer elke dag weer wat door te lezen en zoeken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, internetten, mailen, word/powerpoint/pdf bestanden lezen. Nadruk ligt voornamelijk op het gamen (Battlefield 1).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1000 maar hoe minder hoe beter (voor de portomonee) natuurlijk!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb een game muis toetsenbord en goede monitor meer niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1920x1080 60+ fps gamen, tijdens surfen op het web of tekst bewerken muziek kunnen luisteren. Wil snel kunnen switchen met alles.
[b]Heb niks met merken[/i]
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst lage energieverbruik, liefst zo stil mogelijk en liefst goedkoop mogelijk! Pc moet goed voor een aantal jaar zijn zonder upgrades!
Ga je overklokken?
Nee wil de pc langer tijd gebruiken.
Wat verwacht je van ons?
Advies wat kan er beter? (goedkoper en beter?of het zelfde kwaliteit voor minder) Gaat alles werken en past alles, Ik heb hier niet verstand van maar doe mijn best op mijn kennis op te bouwen dus als ik hier iets heb wat echt niet kan excuses doe mijn best!
Hierbij mijn lijst als iets beter of goedkoper kan voor het zelfde laat het Aub weten!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, internetten, mailen, word/powerpoint/pdf bestanden lezen. Nadruk ligt voornamelijk op het gamen (Battlefield 1).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1000 maar hoe minder hoe beter (voor de portomonee) natuurlijk!
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb een game muis toetsenbord en goede monitor meer niet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1920x1080 60+ fps gamen, tijdens surfen op het web of tekst bewerken muziek kunnen luisteren. Wil snel kunnen switchen met alles.
[b]Heb niks met merken[/i]
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst lage energieverbruik, liefst zo stil mogelijk en liefst goedkoop mogelijk! Pc moet goed voor een aantal jaar zijn zonder upgrades!
Ga je overklokken?
Nee wil de pc langer tijd gebruiken.
Wat verwacht je van ons?
Advies wat kan er beter? (goedkoper en beter?of het zelfde kwaliteit voor minder) Gaat alles werken en past alles, Ik heb hier niet verstand van maar doe mijn best op mijn kennis op te bouwen dus als ik hier iets heb wat echt niet kan excuses doe mijn best!
Hierbij mijn lijst als iets beter of goedkoper kan voor het zelfde laat het Aub weten!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 234,- | € 234,- |
| 1 | MSI B150A GAMING PRO | € 114,50 | € 114,50 |
| 1 | MSI Radeon RX 470 GAMING X 8G | € 263,01 | € 263,01 |
| 1 | Cooler Master Elite 342 | € 29,75 | € 29,75 |
| 1 | TP-Link TL-WDN4800 | € 31,10 | € 31,10 |
| 1 | be quiet! Pure Rock Slim | € 22,51 | € 22,51 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4-3200 CL14 | € 128,- | € 128,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 53,95 | € 53,95 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 136,95 | € 136,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.013,77 | |
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2016 17:59 ]