• Vince23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-08 16:23
Ik zoek een?
Koptelefoon

Wat is je budget?
rond de 150€.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek te luisteren op de bus en trein etc. Zal zeker 3u per dag gebruikt worden. Momenteel gebruik ik gewone apple oortjes maar die laten echt teveel geluid door. Noise cancelling , indien mogelijk, zou ik echt wel top vinden, zodat ik eindelijk kan genieten van mijn muziek op de bus. Het liefst dus ook over ear omdat dit meer dempt in mijn ogen. Ik draag een bril dus comfort is extra belangrijk.

Wat heb je zelf al gevonden?
- plantronics backbeat pro (2), ik kan de pro 2 nog nergens vinden hier.
- sony mdr-zx770bn

Welke moet ik kiezen? Hebben jullie nog goede opties ?

Alvast bedankt!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-10 18:06

DjVe

Hatsaflats!

Ik zweer bij Shure in-ears. Ik ben best verwend qua geluid en vind zelfs de SE215 erg goed klinken. Daarnaast isoleren ze fantastisch :)

Verwijderd

Vince23 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 17:45:
Ik zoek een?
Koptelefoon

Wat is je budget?
rond de 150€.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
. Het liefst dus ook over ear omdat dit meer dempt in mijn ogen. Ik draag een bril dus comfort is extra belangrijk.

Alvast bedankt!
Waarom wil je dat je ogen gedempt worden? (Sorry, kon het niet laten. :))
Heb de Backbeat Pro. Een zeer goede BT koptelefoon.Uitstekende sound en lange batterijduur. Je komt er gemakkelijk de dag meer door. Veel bedieningen op toestel.
Zeer comfortabel.(draag ook een bril). Ondanks gewicht, zonder probleem 3 uur aan een stuk luisteren.

• Vince23
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-08 16:23
Hahahaha lang leve typfouten! Ik bedoel dus wel mijn oren ;).

Hoe is de noise canceling op de backbeat pro? Verwacht geen bose-prestaties maar toch wel graag een verschil met gewone koptelefoons.

In-ears ben ik zo'n fan niet van, maar zal er wel even naar kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De noise canceling is redelijk goed. Ik kan niet vergelijken, daar dit mijn eerste NC koptelefoon is.
Heb nog de Philips Fidelio X2, die heeft een open klankast. Laat veel omgevingsgeluid binnen, maar heeft de beste klank. Is geen BT.
Het verschil met de Backbeat Pro, qua NC is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Eekii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-10-2022
ik kan zelf Audio-Technica ATH-ANC70 aanraden werkt helaas op batterijen maar prima noice cancelling en geluidskwaliteit + zit erg fijn draag m zelf ongeveer 5 uur per dag echt ideaal

Orgin limited199

Pagina: 1