Vraag

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:52
Ik heb even terug een mail van Bitdefender (Office Romania) ontvangen met een aanbieding. Alle 2017 producten voor $24,98 Lijkt me een goede deal en ik wil wel verlengen.
Als ik er op klik, krijg ik een Shopping Cart te zien bij store.bitdefender.com en de prijs is inderdaad in USD. Valuta kan niet veranderd worden in €.
Kan ik hier gewoon bestellen, en betalen met een creditcard?

Ik ben al gebruiker van Bitdefender, deze loopt nog twee maanden. Toen gekocht via bitdefender.nl en kwam uiteindelijk ook bij store.bitdefender.com alleen met prijzen in €.

Stel dat het werkt, wordt het bij de installatie 2 + 12 maanden of ben ik de lopende 2 maanden kwijt.

Beste antwoord (via Wenzel op 30-11-2016 19:15)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Met een creditcard kan je in alle valuta betalen mits je provider het toestaat.

En voor de verlengings-vragen: http://www.bitdefender.nl/support/contact-us.html

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Met een creditcard kan je in alle valuta betalen mits je provider het toestaat.

En voor de verlengings-vragen: http://www.bitdefender.nl/support/contact-us.html

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:52
Afgelopen maandag heb ik nog een aanbieding gehad: Cyber Monday Sale, 80% OFF!

Daar ben ik dus wel op ingegaan en Bitdefender Internet Security 2017 (3 app/1 jaar) gekocht voor USD 15,98.
Bij Creditcard werd ik afgerekend voor € 15,08
Mijn "nog te gaan" dagen zijn er bij opgeteld.
Lijkt me een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCS2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-05 19:13
Ik wilde ook de BlackFriday actie actie gebruiken, maar zit nog met lopende licentie Avast.
Heb toen gevraagd aan helpdesk, na 3-4 dagen antwoord dat licentie pas begint als activeer.
Dus nu gekocht, over 1/2 jaar beginnen.

Avast deed dat niet, startte meteen met koop. Wat mijn bij verlengen ook weer paar dagen kostte.

Maar ik dacht pech, te laat, actie voorbij. Ik had de link bewaard. Die deed het woensdag gewoon nog! Dus woensdag de Friday versie gekocht, prijzen van aanbieding !

- If I could do that, I would do it better -