Verwijderd

Topicstarter
Ik doe de opleiding ICT Service Management op Hogeschool Rotterdam en ik vroeg me af mensen mij kunnen helpen met het verzinnen van een afstudeeropdracht. De stage zou in maart moeten beginnen en duurt 240 uur (30 dagen) en ik moet dan op de stageplaats een onderzoek verrichten.

Ik heb twee projecten in mijn hoofd, beide richting security waarvan de een technisch is en de ander organisatorisch (informatiebeveiligingsbeleid). Ik twijfel echter aan het technische gedeelte (pentest) omdat wij hier net mee begonnen zijn en we dit maar 1 module (kwartaal) krijgen. Ik wil niet teveel hooi op mijn vork nemen maar ik vind dit onderwerp wel zeer interessant dus ik ben zeker bereid om hier meer over te leren.

Waar ik ook aan zit te denken is iets Microsoft Servers/Active Directory, alleen heb ik geen idee wat waar ik het dan over zou moeten houden. Wellicht dat iemand hier ideeën voor heeft.

• sjosz
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-07 19:04
Heeft de organisatie waar je gaat afstuderen geen opdracht voor jou? Dat werkt imo beter dan zelf een opdracht verzinnen.

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Op GoT kunnen wij jou niet helpen met het voltooien van je studie. Dat zul je echt zelf moeten doen, eventueel met hulp van je stagebegeleider of docent. Dit topic gaat daarom dicht.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Dit topic is gesloten.