Nieuwe box voor subwoofer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Doekse
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06-10 11:36
Mijn vraag
Ik heb een Sony actieve SA-WNSP76 subwoofer uit elkaar gedraaid voor de onderdelen, nu wil ik hier een nieuwe box omheen bouwen om deze vervolgens te gebruiken in mijn home cinema setup. Dit is voor mij de eerste keer dat ik zoiets probeer. Ik heb al gekeken naar het verschil tussen closed en ported subwoofers maar het is me nog allemaal een beetje onduidelijk.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het model van de woofer in de subwoofer is een Sony 1-529-995-14, ik heb al gegoogled maar kan helaas niks vinden. Ik ben opzoek naar de specificaties van deze woofer.

Misschien dat er Tweakers aanwezig zijn hier die wat tips voor mij hebben :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Doekse schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:36:
Misschien dat er Tweakers aanwezig zijn hier die wat tips voor mij hebben :)
Mijn antwoord : Een kansloze missie is dit.

Waarom staat hier : http://www.12vhifi.nl/index.php/componenten/subwoofers

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Doekse
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 06-10 11:36
Is het geen optie om de box waar hij origineel in zat na te bouwen. Originele box was de lak erg van beschadigd en hij zag er niet heel mooi meer uit.

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

De originele box opknappen is een beter idee denk ik, maar in theorie zou het kunnen.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Originele behuizing laten wrappen. Is niet zo heel duur, ziet ie er weer als nieuw uit.al vraag ik me af of dat ding het waard is, meer dan een paar tientjes gaat die sub echt niet meer waard zijn en wrappen is duurder. Heck, alleen al aan MDF voor een kast ben je ws meer geld kwijt dan aan een nieuwe...

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)