Vraag

Anoniem: 843611

Topicstarter
Goedendag beste lezers,

Ik heb twee dagen geleden een nieuwe LCD preplacement gekocht voor mijn LG G2. Originele, OEM-merk. Ik had alles goed op zijn plek geplaats, maar nadat ik de telefoon aan doe zie ik niks behalve backlight en streeptjes witte, rode, blauwe. Allemaal door elkaar hieronder zien jullie een foto.

Hoe kan ik dit fixen en hoe komt dit?

Afbeeldingslocatie: https://photos.google.com/album/AF1QipNBaWtOP-fcgXrFCvG2TajGPLLzFhddZT2vj41H/photo/AF1QipPPbgrMghTquWX7ENvIYvlJuVPU4ePoUOwiM0sf

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op tweakers.

Het is op tweakers wel de bedoeling om eerst zelf wat te ondernemen voordat je een topic plaatst. Wat heb je dus al gevonden, gezocht en geprobeerd?

Verder werkt ook de directe link niet, daarbij kan je zelf eenvoudig de post aanpassen door op 'wijzig' te drukken, je hoeft hier geen nieuw bericht voor de plaatsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knielen
  • Laatst online: 22:36
Je foto is niet te zien

Topicstarter
Ik kan de afbeelding niet goed zetten denk ik hier de link naar de afbeelding. Ik had alles geprobeerd nieuwe batterij gekocht b.v. want dat stond ergens. Alle mogelijk dingen geprobeerd, connectors netjes schoon gemaakt met lucht ook de 1,2,3 method geprobeerd maar toch niks.

https://photos.google.com...7ENvIYvlJuVPU4ePoUOwiM0sf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Die link werkt nite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:34

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Heb je het oude scherm nog? en doet die het nog?
Zo ja , plaats die eens terug en kijk wat die doet om te zien of de connector niet gek is geworden.

Fix verder even je foto's want ze werken niet zonder in te loggen.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Anoniem: 843611 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:52:
Ik kan de afbeelding niet goed zetten denk ik hier de link naar de afbeelding. Ik had alles geprobeerd nieuwe batterij gekocht b.v. want dat stond ergens. Alle mogelijk dingen geprobeerd, connectors netjes schoon gemaakt met lucht ook de 1,2,3 method geprobeerd maar toch niks.

https://photos.google.com...7ENvIYvlJuVPU4ePoUOwiM0sf
Je linkt werkt nog steeds niet. Waarschijnlijk heb je deze opgeslagen als 'private'. Zet hem eens op 'Public' of upload hem naar tinypic.com o.i.d.

Topicstarter
Sorry voor het ongemak ik upload hem al naar youtube zijn twee foto's de link komt er zo aan.
Ook op public gezet.

Topicstarter
YouTube: My Slideshow Hier is de link naar de foto's

Topicstarter
De andere scherm heb ik niet meer helaas. Ik heb dit vaker gedaan, ook met S7, S6,S5,S4,S3 ook met LG G3 en andere samsung modellen. Dus ik snap niet wat er mis is. Er stond ergens dat de LCD niet goede connectie maakt met de GPU, maar ik heb ze met lucht nog schoongeblazen maar toch geen resultaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Modbreak:Ook nu graag de wijzig knop gebruiken. Twee of meerdere reactie onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan. Zie ook Het algemeen beleid #verbodenanders

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-05 19:39
ESD, slecht contact, DOA scherm, bord stuk... kan van alles zijn. Begin maar vast met een nieuw scherm kopen.

Topicstarter
johnkeates schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:21:
ESD, slecht contact, DOA scherm, bord stuk... kan van alles zijn. Begin maar vast met een nieuw scherm kopen.
Ik heb al een nieuwe gekocht die was 2 dagen geleden binnen gekomen. Toen die klaar was gemonteerd plugde ik hem in lader etc. maar er knipperde steeds een rode lichtje bovenin. Ik heb de batterij vervangen de knipperende licht is weg alleen is de scherm nu echt raar. Voordat ik nieuwe batterij koht was het zelfde. Alleen dacht ik dat het door de batterij kwam

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:34

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Ik denk dat John gelijk heeft.
Met de huidige info is het maar gokken of je hem wel goed hebt gemonteerd.
Dat hij past wil niet zeggen dat hij goed geinstalleerd is in deze.

Ik zou alvast op zoek gaan naar een nieuwe, grote kans dat het scherm of de connector kapot is.

HANDTEKENING!!!

Topicstarter
Het heeft allemaal geen zin meer, ik heb eentje op marktplaats gevonden voor 80 euro en ben er naar toe geweest het heeft nauwelijks gebruikssporen. Dus ik denk dat ik die gwn koop en gebruik. Eventueel voor onderdelen.

Bedankt voor jullie aandacht.
Pagina: 1