Toon posts:

hulp gezocht met gpu miner

Pagina: 1
Acties:
  • 415 views

Verwijderd

Topicstarter
Het leek mij leuk om voor mijn neefje en nichtje, (voor als zij beide 18 worden) en portefeuille met cryptocoins bij elkaar te sparen.
Mijn plan was om dit zelf bij elkaar te minen, en ik begonnen met het verzamelen van goedkope videokaarten.
Nu ben ik recent verhuisd en eenmaal in het nieuwe huis probeer ik het hele zooitje weer aan de gang te krijgen maar de ene na de andere kaart begin kuren te vertonen.

Ik ben zelf verre van technisch en ben benieuwd (als het uberhaupt al mogelijk is) of er iemand is die de kaarten eens na kan kijken en misschien kan uitvogelen of er nog iets aan te doen is.

Het gaat om:

2x r9 270X
1x HD7970
1xHd7950

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:21
Zet wat je aan energiekosten bespaard om het niet te doen op een bankrekening en zet dat om naar cryptocoins, daar hebben ze veel meer aan ;)

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• UltiemePCNerd
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 30-11-2025

UltiemePCNerd

Banaan.

Minen is niet efficient. Gaat je meer kosten dan het oplevert.
Bedrijven die professioneel op een grote schaal minen betalen een lagere energieprijs/wekken zelf ook energie op.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi UltiemePCNerd, en LordSinclair,

Ik heb geen energiekosten en ik vind het vooral leuk om dit zelf voor elkaar proberen te boxen

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:20

weebl

YARR!

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:22:
Hoi UltiemePCNerd, en LordSinclair,

Ik heb geen energiekosten en ik vind het vooral leuk om dit zelf voor elkaar proberen te boxen
Maar iemand anders heeft die kosten wel ;)

Weet niet wie je er mee op gaat zadelen, maar indirect betaald die gene de portefeuille met coins voor je neefje en nichtje...

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie niet helemaal wat het wie er met wat opzadelen met mijn vraag te maken heeft.

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Kun je de volledige specificaties (dus echt volledig) van de PC noemen.

Omschrijven hoe je het hebt aangesloten en eventueel wat foto's erbij.

En vertel dan ook welke je problemen je exact hebt.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:20

weebl

YARR!

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:39:
Ik zie niet helemaal wat het wie er met wat opzadelen met mijn vraag te maken heeft.
Dat hetgene wat LordSinclair zegt verstandiger is...
Dat je wil experimenteren met het minen van coins lijkt me een goed plan, daar leer je alleen maar van, maar dat hoef je niet heel lang achter elkaar te laten draaien. Maar om het te doen om een potje voor je neefje en nichtje op te bouwen is gewoon zonde van het geld, ongeacht of jij het zelf moet betalen of niet.

Is degene die de stroom betaald op de hoogte van je plannen? Ik zou behoorlijk pissig worden als ik er achter kwam dat iemand van plan is jaren (?) coins te gaan minen met mijn stroom zonder dat ik het wist...

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:44

br00ky

Moderator Harde Waren
Hier zijn momenteel te veel onbekenden. Waaruit bestaat je rig precies? Wat zijn de problemen waar je tegenaan loopt? Wanneer treden die op? Wat heb je zelf al geprobeerd om je problemen op te lossen.

Eerst die zaken maar eens op een rijtje krijgen. Kan je het daarna opnieuw proberen, want hiermee kunnen we helaas erg weinig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.