In het volgende topic; masauri in "Black Friday / Cyber Monday 2016" is slow chat niet toegestaan. Waarom niet, vraag ik me af. Er wordt ook expliciet naar gevraagd om het wel toe te staan in het topic, maar hier is niet op gereageerd. Er is behoefte aan. Waarom moet er zo streng gemodereerd worden? Hebben we straks 1 lange opsomming van aanbiedingen. Het is juist de kracht van een community om naast het posten van links ook de voors- en tegens van bepaalde aanbiedingen te bespreken. Daarnaast heeft het iets gezelligs. Ik zie het probleem niet helemaal.
-
[ Voor 101% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 09:41 . Reden: Leeg ivm privacy ]
Slowchat is feitelijk nergens toegestaan zonder expliciete toestemming. Vaak wordt er een tweede draadje gemaakt om te slowchatten, waarbij het eerste draadje puur over informatie gaat en de daarbij horende discussies.
Zoals JCE al aangeeft, het wordt vaak als storend ervaren doordat je moet gaan zoeken naar aanbiedingen.
Zoals JCE al aangeeft, het wordt vaak als storend ervaren doordat je moet gaan zoeken naar aanbiedingen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Voor slowchat kun je altijd nog een kanaal opzetten op de IRC server.
39
Je weet hoe dat gaat in iBood topics? Daar wordt echt niet gepraat over vergelijkbare shops e.d., maar is het een slowchat vergaarbak waar eigenlijk niemand meer een aanbieding tussen vindt. Dan krijg je mensen die een reeds bekende aanbieding posten waar vervolgens 10 man op in gaan zitten hakken, etc.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.