Kwalitatief hoogwaardige laptop, zonder een appeltje

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een laptop voor wat basis taken: word, filmpje kijken, klein beetje photoshop en ableton. Ik wil hiervoor wel iets meer uitgeven dan een normale laptop, maar ik wil niet premium prijs van een Macbook voor uitgeven. Wel de "look en feel" en niet een plastic laptopje die bij wijze van spreke kraakt als je de keyboard indrukt. Wie heeft er suggesties voor een laptop met een ruime SSD (of kleine SSD met extra HDD), i5/i7, minimaal 8GB RAM, 15" scherm. Budget is maximaal €1000, liever natuurlijk rond €800/900.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Office, Ableton, Photoshop

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb.
De N serie van Asus of een HP Envy is een beetje wat ik bedoel.

EDIT: Misschien heb ik deze post in de verkeerde topic geplaatst. Mijn excuses daarvoor

[ Voor 8% gewijzigd door kippengaas op 24-11-2016 13:06 ]

Alle reacties

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Kijk is op de site van Dell , hun hebben leuke deals

http://www.dell.com/nl/p/...pgid=popular-laptop-deals

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10 21:29
Ik heb net een Inspiron 5000 binnen, maar ben teleurgesteld over de afwerking. Het voelt (en is) als een plastic laptopje. Daarom wil ik hem gaan retourneren.

De XPS is natuurlijk een mooie serie, maar hikt dan wel weer tegen Macbook prijzen aan....

Het liefst zou ik een laptop willen met de hoogwaardige afwerking van een ultrabook, maar hij hoeft niet per se zo dun te zijn. Prima als ie 2-2,5 kg is, zolang het maar niet te "plastic" is.

[ Voor 14% gewijzigd door kippengaas op 24-11-2016 13:56 ]

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Heb je wel eens verdiept in een lenovo .
Deze zijn wel heel erg op de zakelijk markt gericht.
Maar zoals ik ze van vroeger ken zijn dit hele robuuste laptops (moederbord behuizing was van aluminium)
Ook als er problemen mee zijn zijn ze makkelijk uit elkaar te halen.

pricewatch: Lenovo IdeaPad 700-15ISK 80RU00CLMH

[ Voor 22% gewijzigd door frankym op 24-11-2016 16:35 ]