Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Planbord in outlook

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo
Wij willen een planbord voor 12 machines maken in outlook, is dit mogelijk, wie heeft hier ervaring mee.

groetjes Chris

Alle reacties

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom! :) Er lijken wat zaken te ontbreken in je topicstart, kan je dat nog aanvullen?

Wat is jouw definitie van een planbord (wat wil je precies, bepaalde werkwijze?), waarom perse in Outlook, en welke opties zoals die via [google=planboard in outlook] heb je bekeken maar voldeden niet? :)

offtopic:
Je stelt een vraag. Ik verander je topic dus ook even naar een vraagtopic. Dan kan je tzt ook het beste antwoord aangeven.

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 24-11-2016 11:43 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik geef vast een voorzetje op basis van de vraagstelling: je wil een manier vinden om 12 machines (zoals een PC) te "reserveren" en het reserveringsoverzicht via Outlook te beheren/vullen?

Oftewel; je zal op zoek moeten naar "resource mailbox" als je een Exchange-omgeving hebt. Heb je geen Exchange, dan zal je mogelijk wel 12 Calendars in Outlook kunnen aanmaken maar daar heb je weinig/geen centraal beheer op.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:16
Trello een optie?