Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Spotify afspeellijst nummers verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Chocomel13
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 25-11-2016
Ik was dus spotify aan het luisteren. en ik dacht; laat ik eens een afspeellijst maken...
Ik was daar dus heel lang mee bezig, en ik had iets van 100 nummers. Toen werd ineens mijn scherm grijs en toen waren er ineens nog maar 31 nummers over....
HELP!!! :/

(Ik heb spotify premium)

Alle reacties

• hostler
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 17:24

hostler

Yeahhh dude!

Wat wil je dat wij doen dan?

• mcsluis
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12:59
Opnieuw beginnen, en wellicht in de webclient zodat het sneller gaat.

• Meg
  • Registratie: september 2016
  • Niet online

Meg

"HAAA-BERSKY"

Hier kunnen wij weinig aan doen, tenzij er iemand reageert die bij Spotify werkt, eventueel kan je naar de supportpagina van Spotify gaan en hun contacteren.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Voorheen bekend onder de naam Markimoo maar aangepast omdat ik wil zijn wie ik ben.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Black Friday 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True