Toon posts:

TV Tunerbox voor TV-Kabel naar Monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 112 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een losse TV-Tuner box waarbij ik mijn 21" Monitor (VGA of RGB aansluiting) kan gebruiken als TV.
Dus een los boxje waar ik een TV-kabel kan inprikken en dit naar mijn monitor kan sturen.
Is dit te koop? en waar?

GrTnX Corleone

Verwijderd

IS een zoiets bij Computer Totaal geweest, kwaliteit was niet zo er goed zeiden ze.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
Op zaterdag 30 juni 2001 14:52 schreef Corleone het volgende:
Ik ben op zoek naar een losse TV-Tuner box waarbij ik mijn 21" Monitor (VGA of RGB aansluiting) kan gebruiken als TV.
Dus een los boxje waar ik een TV-kabel kan inprikken en dit naar mijn monitor kan sturen.
Is dit te koop? en waar?

GrTnX Corleone
RGB ??
Kan je toch gewoon een SCART plug aan pleuren en een videorecorder als TV tuner gebruiken?

• Morphs
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05-2025
Op zaterdag 30 juni 2001 16:35 schreef DJSmiley het volgende:

[..]

RGB ??
Kan je toch gewoon een SCART plug aan pleuren en een videorecorder als TV tuner gebruiken?
Hmmm, je bedoelt dus een SCART -> monitor kabel? Ik weet niet of die bestaan. Ik heb zelf in mijn videorecorder een SCART kabel waar allemaal tulpstekkers uitkomen voor tv in/out en audio in/out en die moeten dus weer in de videokaart (dus video in is wel noodzakelijk)

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Op veel monitoren zitten toch allerlei rare aansluitingen? Misschien dat je daar iets mee kan !

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 20:42

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move -> VB

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1