Oud topic editen of slotje er op en nieuw topic maken?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Topicstarter
Mijn vraag
- Zoals in de titel staat vraag ik me af wat praktisch is voor een wat ouder topic; de startpost editen naar nieuwe situatie, of een slotje op dat topic en een nieuwe maken?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- 2 uur gezocht op forum maar niks in deze strekking kunnen vinden wat het beleid hiervoor is. Kan natuurlijk zijn dat ik verkeerd zoek :p

Betreffende topic:
Upgrade volgorde / keuze game-pc

Zoals in de laatste post te lezen valt ben ik van plan nog enige tijd te wachten, maar mijn plan ter vervanging van onderdelen blijft wel staan. Is het dan handig wanneer ik werkelijk tot aanschaf over kan gaan om een nieuw topic in dezelfde strekking te maken (met geupdate hardware) of deze gewoon aan te passen en een schopje terug omhoog te geven?

Even voor de duidelijkheid, het gaat niet om nu aanpassen van topic, maar om eind volgende maand / begin januari pas.. :)

https://www.dutchsolarboat.com

Beste antwoord (via flessuh op 24-11-2016 10:20)

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
2 maanden is niet zo oud. Gewoon een nieuwe post eronder met daarin een update. TS zou ik niet aanpassen. Overigens is het wel makkelijker om via de pricewatch een winkelmandje aan te maken en die layout te kopiëren in je post.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Alle reacties

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Nieuw topic met koppeling naar dat topic?

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
2 maanden is niet zo oud. Gewoon een nieuwe post eronder met daarin een update. TS zou ik niet aanpassen. Overigens is het wel makkelijker om via de pricewatch een winkelmandje aan te maken en die layout te kopiëren in je post.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik zou voor een van deze opties gaan:
- Is het een update voor je bestaande topic (en blijft het doel van je topic hetzelfde) dan gewoon in hetzelfde topic plaatsen.
- Is met de nieuwe update de situatie zodanig veel veranderd dat het niet meer lijkt op het oorspronkelijke doel van je topic dan zou ik gewoon een nieuw topic openen. Eventueel in het oude topic aangeven dat het topic er niet meer toe doet met een link naar het nieuwe topic.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 24-11-2016 10:33 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh