Ben zojuist opgelicht

Pagina: 1
Acties:
  • 1.754 views

Verwijderd

Topicstarter
Met het spel csgo, met traden ben ik zojuist opgelicht.

Zodra het was gebeurd heeft hij mij geunfriend en was offline gegaan.

Het gaat om een frontside misty die ik wou ruilen tegen een ak-47 redline die ik nog niet had.
Redlines zijn mijn favoriet.

Die klootzak heeft met een hack mijn eigen redline (minimal wear) terug geruild voor een andere redline met sitckers in een afschuwelijke staat. Field tested.

Heb zijn steam profile gereported ( 3 x ) en hoop dat hij gebanned word.
Dit alles is gedaan met een steam authenticator

( dus toen ik dit bevestigde zag op mijn mobiel die trade, een frontside misty tegen een ak-47 redline)

Ik ben zo boos, hoe krijg ik mijn wapen terug?
Kan me niet schelen of er al een ander topic is, ik zoek nu echt hulp

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2016 02:21 ]

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-09 16:26

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Wacht, begrijp ik het goed als ik dit uit je verhaal haal: Hij heeft een minimal wear Redline die in JOUW inventory stond en die jij NIET in het trading-vak had gezet kunnen verwisselen met een field tested Redline die NIET van jou was? Volgens mij bedoel je dat hij eerst een minimal wear Redline erin heeft gezet, jij daarmee akkoord bent gegaan en hij er vervolgens tijdens/na de authenticator die snel verwisseld heeft met een field tested Redline.

Indien ja zou ik zsm contact opnemen met de Steam support, indien nee kun je dit wellicht ook doen om ze in te lichten. Eigenlijk is er dus geen pasklare oplossing voor. Begin maar eens (welgemeend advies) met een kop koffie/thee en een half uurtje iets anders doen zodat je weer zonder rood voor je ogen kunt nadenken. Ik weet hoe het voelt, enkele jaren geleden ook opgelicht (wel voor een aanzienlijk groter bedrag, maar goed :+)

Wel raar, normaal moet je opnieuw accepten als iemand of jezelf een item wijzigt in het trading scherm.

[ Voor 18% gewijzigd door Kuusj op 24-11-2016 02:27 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:44
Goh, vergeten die handel en op kinguin ofzo voor 2 euro een case halen waren een redline in zit :)

Verwijderd

Topicstarter
kuusj98 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 02:25:
Wacht, begrijp ik het goed als ik dit uit je verhaal haal: Hij heeft een minimal wear Redline die in JOUW inventory stond en die jij NIET in het trading-vak had gezet kunnen verwisselen met een field tested Redline die NIET van jou was? Volgens mij bedoel je dat hij eerst een minimal wear Redline erin heeft gezet, jij daarmee akkoord bent gegaan en hij er vervolgens tijdens/na de authenticator die snel verwisseld heeft met een field tested Redline.

Indien ja zou ik zsm contact opnemen met de Steam support, indien nee kun je dit wellicht ook doen om ze in te lichten. Eigenlijk is er dus geen pasklare oplossing voor. Begin maar eens (welgemeend advies) met een kop koffie/thee en een half uurtje iets anders doen zodat je weer zonder rood voor je ogen kunt nadenken. Ik weet hoe het voelt, enkele jaren geleden ook opgelicht (wel voor een aanzienlijk groter bedrag, maar goed :+)

Wel raar, normaal moet je opnieuw accepten als iemand of jezelf een item wijzigt in het trading scherm.
Ja dat klopt. Mijn AWP minimal wear redline, heeft hij met middels een hack/cheat/ noem het wat je wilt mij opgelicht waardoor ik nu met een andere AWP redline in %^&* toestand zit. Terwijl ik op mijn mobiel toch echt een redline AK en mijn frontside misty AK zag. Dus ik vind dit zo vreemd. Dus ik had op bevestigen gedrukt. Nadat ik in mijn inventory keek, zag ik een redline die niet van mij was, en mijn eigen was verdwenen. Mijn frontside misty is er nog trouwens, die is ongedeerd.

Ik ben gewoon enorm pissed.

Wat die kerel doe met zijn leven, moet hij zelf weten. Als hij een klootzak wil zijn - so be it.

Het enige wat ik wil is mijn waardevolle AWP terug. ( ong tussen 15 en 20 euro, geen idee wat de market nu is. )

En daarnaast, diegene die mij helpt, die er voor zorgt die mijn AWP redline terug krijgt geef ik mijn frontside misty
cadaeu voor de goede hulp!.

• Klitse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Beste wat je kunt doen is contact opnemen met steamsupport en het hele verhaal uitleggen. Zij kunnen dit ook controleren en kunnen eventueel ook jouw inventory terugzetten naar de status voor de trade. Let wel, het kan zijn dat je dan een tradeban krijgt. Dit doen ze vaak om misbruik van deze optie te voorkomen.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 08:28

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Naast het feit dat je taalgebruik nogal aanvallend is, zijn de beste tips hier al gegeven. Dat is: neem contact op met Steam Support. Zij zijn de enigen die je met deze situatie kunnen helpen. Gezien er verder niks te bespreken valt sluit ik het topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.