Creditcard toevoegen terwijl ik een bank heb? (PayPal)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Anoniem: 843123

Topicstarter
Hoi!

Ik wil graag kleren bestellen op Gymshark (online winkel) en die wil ik bestellen doormiddel van PayPal. Ik heb op deze site al een stuk of 3-4 keer kleren besteld met dezelfde rekening op het zelfde PayPal account. Nu wil ik weer kleren bestellen en moet ik ineens een credit card toevoegen? Hoe kan dit? Er staat genoeg geld op mijn bankrekening (gelinkt met PayPal). Het enige wat er nu wel op staat is 41 cent, en dat kwam doordat ik nog een kleine schuld had volgens PayPal en moest daarom een bedrag aflossen op mijn account.
Heel erg fijn als iemand me hierbij zou kunnen helpen!

Bedankt!
-Jurre.

Alle reacties

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-06 13:52

Dawn

..Sworn to the Dark..

Jurre,

ik denk dat je deze vraag beter rechstreeks bij Paypal neer kan leggen over het hoe en waarom. Mogelijk dat er iets met je account is en daar kunnen 'wij' niks aan zien.

Persoonlijk heb ik zowel een CC and bank gekoppeld aan Paypal zonder problemen...

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

• citomaster
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:31
Heb je al contact opgenomen met de webshop of met Paypal?

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Je moet bij sommige betalingen geld overmaken naar Paypal. Dat gaat vrij gemakkelijk met iDeal via Paypal. Dan staat het geld er direct op en kan je je betaling doen. Dit heb ik soms ook gehad. Waar het aan ligt, weet ik zelf ook niet, Paypal kon mij hierover ook geen duidelijkheid geven, maar het kan zijn dat buitenlandse betalingen via Credit Card gaan. Let er ook op dat de naam die je op de webshop doorgeeft, hetzelfde is als op je Paypal account, anders kan de betaling ook nog eens mislukken.

hi!