Toon posts:

MXStream 2x, 3x of zelfs 4x zo snel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb MXStream Fast icm. XS4ALL. Hiermee krijg je 4 ip adressen, zodat je dus met 4 verschillende computers op het net kan. Zou je ook op 1 computer meerdere (4!) verbindingen kunnen maken, en deze dan bij elkaar voegen ofzo??
Vroeger kon dit wel met Superweb, als je 2 accountjes had, en een ISDN kaart, kon je 2x inbellen, en dan had je 2x die computertjes in je tray! Dan kon je met een of ander proggie (weet niet meer welke :? ) ze "teamen" en dan had je 16k!
Ik heb een extern Alcatel Speed Touch Home ADSL ISDN modem (dus voor als je thuis ISDN hebt), en die staat in verbinding met een 10/100 mbit ethernet kaartje in me PC.
Ik heb Win98SE.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:52
euhm
misschien als je 4 netwerkkaarten in je pc hebt dat het dan kan maar dat betwijfel ik eigenlijk :)
sowieso vindt windows 4 netwerkkaarten niet zo leuk (gehoord... niet geprobeerd.. :) )
en volgens mij kan je ook maar een externe toegangsverbinding tegelijk maken?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Zou kunnen :)
Maar het verbinding maken gaat nu via een Dial-Up, niet zoals kabel ofzo...
misschien lukt het wel?
Want als ik gewoon handmatig dat probeer, door een verbinding op te starten, dan krijg ik dit:

De modem wordt gebruikt door een andere verbinding voor de Externe toegang.
Verbreek de andere verbinding en probeer het daarna opnieuw.

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Dit kan niet, helaas. Want als je 4 IP adressen hebt, en je belt met 2 tegelijk in, deel je gewoon je snelheid. Bel je met z'n vieren tegelijk in, krijgt iedereen 1/4 van de snelheid.

Izze simpel :)

DIT IS MIJN WEBSITE

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
gaat toch over 1 kabel door 1 modem naar 1 account.

en die account heeft toch een bepaalde bandbreedte toegewezen gekregen met mx en mins

dus het wordt gewoon delen....

heb je ook met een normaal LAN thuis, als je 2 computers hebt tot inet acount. dan wordt het ook gewoon gedeeld

zal btw wel leuk zijn :)

Verwijderd

ja dan wordt de snelheid gewoon gedeeld over die pc's
wat jij zegt over teamen
kan bijv wel met isdn 2 lijnen
kun je gewoon doen bij eigenschappen van je verbindingen
maar dat kost wel dubbel zo veel :)
Pagina: 1